Tuesday, February 20, 2007

Aylardır aramayan sevgili nasıl arar?-2

İlişkinizin geleceği hakkında yorum alırken, ilk bilmeniz gereken şey, geleceğin kendi bilinçaltınızda gizli olduğudur. Geçmişi ve geleceği siz bilirsiniz ve dokunduğunuz, seçtiğiniz kartlar aracılığıyla geçmişinizi de, geleceğinizi de ifade edersiniz. İyi bir yorumcu bu kartları tercüme eden kişidir. Kartların bilemediğiniz sembolik anlamlarını birleştirip, sizin dilinize çeviri yapan kişidir. Esas bilici kendinizsinizdir.

Merkür gerilemesi 8.Mart' a dek sürecek. Merkür gerilemesi eski arkadaşlarla, eski sevgililerle bir araya gelme dönemidir bir bakıma. Tamamen kötü değil yani. Bazı yönlerden gerileme dönemleri çok da işe yarar. Derya' dan bir mail aldım. Uzun zaman önce Tarot yorumu almıştı. Merkür gerilerken ve Tarotla ilgili yaşadıklarını samimi bir dille anlatmış. Bakın neler demiş!
'Merhabalar Su Hanımcığım, önce fotoğram makinam düştü, ciddi hasarlandı. Şirkette neredeyse her yazıyı iki kez yazıyorum asla bir kerede doğru olmuyor ve bu tekrarlar mutlaka başka başka sebeplerden kaynaklanıyor.

Tam 12 yıldır her sene aşure yaparım ve herkes bayılır ancak ilk kez bu sene içindeki malzemelerin hiç biri birbiriyle kaynaşmadı ve ortaya dağıtabileceğim bir şey çıkmadı. iki kez pişirmeme rağmen..

Vee gelelim Merkür' ün son şakası ya da oyunu artık siz isim verin, aylardır aramayan sevgilim haber yolladı... Tüm bu olanlar son 20 gündür yaşadıklarım, Merkür' ün etkisini hiç bu kadar fazla hissetmemiştim, belki de burcum Balık ve Balıkda gerilediği için nasibimi fazlasıyla aldım.
Gelelim şu eski sevgili meselesine. Ben size Tarot okumasına geldiğimde, bana onun arayacağını söylemiştiniz ama olması gerekenden daha geç bir zamanda olacak demiştiniz. Ben adamı unuttum ve düştüm Tarot derdine, eğer aramazsa bu okuma gerçekleşmeyecek diye çok korktum inanın. Ben sizi çok sevdim ve o kadar inandım ki seansta söylediğiniz herşeye, ne yalan söyliyeyim sevgili özlemini bastırdı bu bekleyiş.

Şimdi içim rahat isteyen bundan sonra arar istemeyen aramaz, ben de diyorum ki yakın zamanda yeni bir seansta buluşalım. Yıldızlar açısından uygun bir zamanı siz belirlersiniz, her ikimizde müsait olursak buluşuruz. Sevgiler, iyi geceler..'
Merkür' ün gerilemesi sizde de ilginç anılar oluşturduysa yazın bana paylaşın! mesaj bırakanlar mail adreslerini eklemeyi unutmasın.