Thursday, August 09, 2007

TAROT'UN ÖNGÖRDÜĞÜ BİR BAŞKA NİKAH DAVETİ!


Beklediğim ikinci nikah daveti de geldi!

Birkaç akşam önce e-postama düşen mailde,

Su’cuğum Tarot da söylediğin gibi; nikah günümüz belirlendi, gelinlik ve damatlığı aldık, seni mutlaka bekliyorum” diyordu.

1 yıl içinde 3 yada 4 seans katıldığı Tarot danışmanlığı, maillerle süren bir dostluğa dönüştü aramızda.

Kimi zaman danışanlarla seans sonrasında hoş sohbetler ederiz, hatta yakın dostluklar kurarız. Arkadaşlıklara dönüşen yakınlıklar, ara sıra telefonla hatırlar sormalara, maillerle son durum bildirmelere dönüşür bazen. Bazen de, hafta sonu kahvaltıları, ada gezileri yapılır. Hatta tatil planları yapılır birlikte gidilen.

Bu yazının kahramanı gelin hanım, ilk kez bir seansa katıldığında sevdiğinden ayrılmış ve bir daha dönmeme kararı almıştı. Henüz evlilik görünmediği halde, tekrar bir araya geleceklerini ve bu ilişkinin evlilik potansiyeli taşıdığını kartlar kendisine anlattı.

Sonraki seansa dek- tek satırını not etmediği ama hiçbir şekilde unutmadığı -tarot yorumunun detaylarını yaşamıştı. İlişkisinin dışında da yaşamında neler olup biteceğine dair aldığı öngörüler, o anda aklında olmayan şeylerdi. Yinede dikkate almıştı ve unutmamıştı. Günü geldiğinde, öngörüleri gerçekleştiğinde şaşırmamış, sakinliğini korumuş ve inançla yoluna devam etmişti.

Bir başka seansa ihtiyacı olduğunu bildirdiğinde aradan 3 ay geçmişti. Yine ayrılık dönemindeydi. Bu kez sevdiğinin evlenme teklifine hazır olması gerektiğini söylediğimde şaşkınlıkla güldü.

“Ben önceki yorumda ne söylendiyse yaşadım, tek tek yaşadım, şimdi olası görünmeyen bu durumunda gerçekleşeceğine eminim” dedi.

Aradan birkaç ay geçti, bir akşamüstü beni aradığında tekrar yorum almak istediğini söyledi. Buluştuk. Kucaklaştık. Kahvelerimizi yudumlarken, son yorumunu hatırlattı. Evlenme teklifi almıştı. Hatta istemeye gelmişlerdi bile. Ancak nikaha çok az bir zaman kala tekrar ayrılmışlardı. Bunlarla birlikte genel yaşamı hakkında verilen detayları da yaşamıştı. Özel yaşamına ait bu detayları burada yazamayacağım.

Açılımda neler gördüğümü sonrasında genellikle hatırlamam. Hatta sonraki 1 dakika içinde her şeyi unutmuşumdur. Ama nikaha günler kala ayrılan gelin adayının son yorumunu bu gün gibi hatırlıyorum. Damat beyin bir ayrılık duygusu ve tutumu içinde olmadığını, gerekli bütün alışverişleri planladığını, bu evliliğin gerçekleşeceğini anlattım kartların yol göstericiliğinde.

“Kaygılıyım, günler var nikaha ve henüz ortada gelinlik bile yok” diye yüksek sesle endişesini dile getirdi.

Birkaç gün sonra aradığında hala ayrılığın sürdüğünü ama bütün yorumlarının gerçekleştiğini, Tarot’a sonsuz güvendiğini bu nedenle içinin son derece rahat olduğunu bildirdi.

Dün telefonla beni aradığında sesi çok mutluydu. Gelinliğini çok severek seçmiş, damatlığı hazırlamış ve bütün alışverişler tamamlanmıştı. Nasıl bu kadar kısa süre içinde oldu bu diye soramadım.

Şimdi yine heyecanla bekliyorum. Ay sonundaki nikah hayatımın en anlamlı katılımlarından biri olacak. Gelinliği çok merak ediyorum.

Tarot yorumu gerçekleşmeden önce ayrılık yada olumsuzluk yaşayanlara selam olsun diyorum!