Tuesday, August 07, 2007

LİGHT BÜYÜLER VE MUHTEŞEM SONUÇLARI


Geçen haftalardan birinde aldığım bu ilginç e-postayı sizlerle paylaşmak istedim.
E-postada anlatılan “Light Büyüler” Elele dergisi için derlediğim bir çalışmaydı. Yankıları hala sürüyor.

Yararlanmak isteyen herkes için kolay uygulanan bu motivasyon büyüleri bildiğiniz kara büyülerden çok farklı. Bir başkasına uygulayamazsınız ve başka birine zarar vermeniz bu uygulamalarla mümkün olamaz. Peki ne işe nasıl mı yarar. Buyrun değerli okuyucularımdan biri uygulamayı ve sonuçlarını en yalın haliyle anlatmış. Kendisine bu paylaşım için bir kez daha teşekkür ediyorum.

Sayın Su KARAKUŞ,
Önce size kendimi hatırlatmak istiyorum.Kasım ayında sayfanızı incelerken ilgimi çeken Jüpiter büyüsünü uygulamak istemiş ve size Jüpiter tütsüsünün nasıl bulabileceğimi sormuştum. Siz de bana bu konuda yardımcı olmuştunuz.

Sonra sizden isimlerini aldığım tütsü ve yağlarla çok yakın kız arkadaşımla birlikte ayrı ayrı zamanlarda bu büyünün tılsımına inanarak (bunda sizin yazmış olduğunuz yazıların çok samimi ve bize içten gelmesi çok etkili oldu) uyguladık. Sonuçlar inanılmaz oldu.
Öncelikle kendimden örnekler vermek istiyorum. Şans büyüsü olması benim için çok önemliydi. Yolunda gitmeyen birçok şeyin düzeleceğine inanarak yapmıştım. Bu büyüyü yaptıktan 2 gün sonra, 6 aydır hiç haberleşmediğim erkek arkadaşım çat kapı geldi. Ve bu yolunda gitmeyen ilişkimde cevaplarını bir türlü alamadığım sorularımın cevaplarını tek tek ben sormadan itiraf etti. Çok şaşırdım çünkü yaklaşık 3 senedir anlam veremediğim sıkıntılar yaşamıştım. Ve o gece bana evlenme teklif etti. Şu an hala evli değiliz çünkü halletmemiz gereken bir takım sorunlar var.

Kız arkadaşıma gelince o da bu büyüyüyü yaptıktan 6 saat sonra İzmir'deki erkek arkadaşı aradı ve evlenme teklif etti.Aynı gün olması çok şaşırtıcıydı. 2 hafta sonra da aynı kız arkadaşıma piyangodan 500 milyon para çıktı. Bu ve benzeri olaylar küçük de olsa devam etti. Bizim günlük sıradan hayatımızda şaşırtıcı şeylerdi. Diğer yazmış olduğunuz light büyülerinizden birkaçını dahauyguladık. Sonuçlar inanılmazdı.
Artık Web sitenizin tiryakisiyiz. Her konudaki yazılarınızı büyük bir zevkle okuyoruz. Özellikle tarotla ilgili yazılarınız ilgimizi çok çekti. Biz de size tarot baktırmak istiyoruz.
....
Göstereceğiniz ilgi için şimdiden teşekkür ediyoruz.Cevabınızı dört gözle bekliyoruz. Sağlık ve mutlulukla kalınız.....