Monday, March 03, 2008

SATÜRN, EVLİLİK, İŞSİZLİK, HASTALIK VE SATÜRN SINAVI


NESLİHANLARDAN SATÜRN’E AÇIK MEKTUP

Merhaba Su Hanım, Sitenizi uzun zamandır takip ediyor ve yorumlarınızın ne kadar doğru olduğunu kendi hayatımda da gördükçe iyi bir astrolog olduğunuzu anlayabiliyorum.Benim sorum doğum haritasında Satürn'nün 180 derece Venüs'e karşıt olduğu durum ile ilgili.Sağolsun Satürn'ün etkilerini hissedebiliyorum.:( Şu anda oldukça zor ve sıkıntılı durumdayım.Aslında bu maili birazda bunun için yazdım.Nisan'da 29 yaşında olacağım ve Satürn beni sağolsun aşk ve para ilişkilerimde 2006dan beri sarsmakta.10. evimde Aslan burcu vardı işten atıldım.Ve daha kötüsü(allah beterinden saklasın diyeyim ama)yükselenimde akrep.Ve satürn başaktan sonra Akrepe girecek sanırım:((Yani ben napayım her gün ağlıyorum, bu zor durumdan kurtulmak istiyorum.Sinirlerim yıprandı.Bu satürn benim ve doğum haritasında benim gibilerin peşini bırakmıycak mı?Satürn ve karşıtı için bilgilendirici bir yazı yazarsanız çok sevinirim.Ne aşk,ne evlilik ne para için umudum yok aslında ama elimden geleni yapıyorum.Yabancı kaynaklarda satürn-venüs karşıtını geç evlilik,yada yaşı büyük insanlarla evlilik şeklinde yorumlamışlar sizce doğru mu? Sevgilerimle Neslihan

…………….

Neslihan hn, özel isimleri büyük harfle yazmak ve noktadan sonra büyük harfle başlamak bilgisi ilk okul çağında öğretiliyor. Ancak pek çok okuyucumun bana gelen e-postalarından anlıyorum ki, bu bilgiyi öğrenemeden sınıf geçmişler. Size özeniniz, dikkatiniz ve doğru yazımınız için teşekkür ediyorum. Sırf bu nedenle okuyucu e-postalarını düzeltmeden oldukları gibi yayınlıyorum.

......


Neslihan hn.’dan gelen e-postayı paylaşmak istedim, zira Satürn ve etkileri üstüne yazılacak bir makalenin hemen hepinizin işine yarayacağına eminim. Kendiside bunu önermiş “bir yazı yazında bilgilenelim” demiş. İyi yapmış.

Önce e-postanın sonundan başlayıp başa dönmek istiyorum. Satürn Başak burcundan sonra Terazi burcuna geçecek. Akrep burcuna geçmesi için Ekim 2012 yi beklememiz gerekiyor. Üstelik Satürn tek başına çok kötücül bir gezegen değildir ama kurduğu açılar durumu daha zorlaştırabilir. 2008 de çok fazla zorlanmayacağımızı ( 2008-2009 Astroloji Rehberi’nde ) sebepleriyle birlikte anlattım. Hediyesi 10 lira ve sanıyorum internet üstünden satışlarda hayli indirimli.

SATÜRN VENÜS’LE OLUMSUZ AÇI YAPARSA

Aşk ve yalnızlık, nezaket ve ciddiyet, sevgi ve melankoli, sevecenlik ve güvensizlik, evet ve hayır! Zıtlıklar listesi uzayıp gider.

Satürn-Venüs karşıtlığı klasik astrolojide bir kehanet gibi geç evlilik, evlilikte zorluk, yaşlı kişilerle evlilik olarak tanımlanır. Klasik astrolojiyi kullanmıyorum. Benim benimsediğim modern astrolojide ise, Venüs ilişki kurma biçiminizi Satürn’de bu konuda ortaya koyabileceği engelleri ve çekinceleri ifade eder. Buna sebep, güvensizlik ve aşırı güvence arayışı olabilir. Ümitsiz aşklara çekilmek, içe kapanıklılık ve yaş farkı olan ilişkiler iç dünyadaki yaraların tekrar kanamaması için seçilmiş yöntemlerdir.

Bunun yanı sıra zamanla, yaşınız ilerledikçe Satürn-Venüs karşıtlığı sadık, dürüst bir ilişki biçimini benimsemeye dönüşebilir. Zor koşullarda da sevgisini sürdürmeyi başaran insanların horoskoplarında Satürn-Venüs karşıtlığı yada kare açısı görülebilir. Kader yolunu sizin kadar acıyla yoğrularak geçmiş birine güçlü bir sevgiyle bağlanabilirsiniz.

Bu durumda Satürn’ün tamamen kötü ve kurtulması gereken bir gezegen olduğunu düşünebilir misiniz? Satürn-Venüs ilişkisi zorlayıcı olmasaydı sanıyorum dürüst ilişkiler yerini gelgeç ilişkilere bırakırdı. Hatta Satürn olmasaydı anarşizmin çoğalacağına dair teorimde anlattıklarımı tekrar okumalısınız.

SATÜRN BİR DOĞUM HARİTASINDAN ÇEKİP GİTMEZ Mİ?

Hiçbir aklı başında ve eğitimli insanın böyle bir mantık hatası yapabileceğini düşünmek istemiyorum. Satürn bir gezegendir ve güneş sisteminden çekip gitmez. Dolayısıyla hayatınızdan da çekip gitmez.

Muhtemelen ifade etmek istediğiniz şey;

-“Satürn’ün olumsuz yansımaları benim hayatımdan gitmez mi?” dir.

Gider elbette! İhtiyacınız bittiğinde. Ona gereksinim duymadığınızda gider. Yada hediyelerle gelir.

İşten atılmanızın tek sebebi Satürn müydü gerçekten? Sizin hiç suçunuz yok muydu? Örneğin işiniz varken sürekli yakınan, şikayet eden, hatta biraz şımarıklık yapıp sık sık kaytaran birisi miydiniz? Yada nerde olsa iş bulurum havanızdan geçilmez miydi? Elbette sorum Neslihan hanımın şahsına değil. Hepinize. Satürn yüzünden işten atıldığını düşünen herkese. Satürn bütün yaşama alanlarınızı doğduğunuzdan itibaren dolaşır. Her alanda 2,5-3 yıl kalır. Sonra bir turu tamamlayınca( horoskop bir çemberdir etrafında gezegenler tur atar) bütün verdiklerini, öğrettiklerini sorgulayacağı bir sınav yapar. Bu sınav üniversite sınavından da ağırdır. Sınavınızı geçene kadar peşinizi bırakmaz. Her zaman derim ya; o bir öğretmendir.

O büyük sınav hepimize 28-30 yaşlarında yazılı, sözlü, acılı, ekşili olarak sunulur. Hepimiz zorlanırız ve olgunlaşarak geçeriz “ne öğrendin bu hayattan” sınavını.

Şimdi tekrar iş bulduğunuzda eskisinden daha disiplinli, daha sorumlu ve zorlu koşullara daha dirençli biri olacağınıza eminim. Çünkü Satürn elinizdeki en değerli şeylerinizi aldı, kıymet bilir birine dönüşmenizi istedi. Aksi halde yaşamda kalmakta zorlanacağınızı bildirdi. Öğrendiyseniz ne ala. Ama başınıza gelenleri Satürn’ün zırvalığı olarak gördüyseniz işten atılma seanslarınız sürecek demektir. Ta ki siz öğrenene kadar!

Sonuç olarak şunu söylemeliyim: Satürn den korkmayın, yaşam derslerinizi öğrenememekten korkun.

Seminer katılımcılarından bir kısmı meslektaşlarımın astroloji öğrencileridir. Bana hemen hepsi aynı soruyu sorar:


- “Satürn bilmem ne gezegenimle olumsuz açı kurmaya başladı eyvah ben ne yapacağım?”

SATÜRN’LE BİRLİKTE ÇALIŞMAK

İlk kitabımı yazarken Satürn-Merkür kare açısı yaşıyordum. Üstelik Merkür gerilerken doğmuş biriydim. Klasik astrolojiye göre, konuşamayan, yazamayan, hatta aklından geçeni ifade etmekte zorlanan, depresyondan fırsat bulup düşüncelerini uygulayamayan birine dönüşmeliydim. Oysa Satürn’ü sevmekten ve öğrenmekten yılmayan benliğim Merkür-Satürn işbirliğini gece gündüz çalışma şekline dönüştürdü. Satürn bana ne kadar istiyorsun diye soruyordu. Bu kitabı yazmayı ne kadar istiyorsun? Her şeye rağmen mi?

2.kitabım Satürn’ün yaşam enerjimi bloke eden bir başka olumsuz açısıyla yazıldı. Yine klasik astrolojiye göre muhtemelen hastalıktan kıvranmam ve kımıldamamam gerekirdi. Evet eskiye oranla daha sık hastalanıyorum ama bildiğiniz gibi internet sitemde günlük burç yorumlarımla daha düzenli ve disiplinli bir güncelleme olanağı yarattım. Yani daha çok çalışıyorum. Egomu eğitme derslerinin yumuşaklığı beni mutlu ediyor ama öğrendiklerim o kadar keyif verici ki içinde yıllarca kalmak istiyorum. Tutulmalarla gelecek sınavlara hazırlanmaya çalışıyorum.

Haritamda Satürn-Mars arasında şahane bir üçgen var. Klasik astrolojiye göre bu iki zararlı gezegen iyi anlarında bile iyi bir enerji açığa çıkarmazlar. Bense biliyorum ki sıkı çalışma ve disiplinle odaklanma yeteneğimi bu mükemmel açıya borçluyum. Bu kadar işe nasıl yetişiyorsunuz diyenlere gülümseyerek anlattığım en özel açıdır.

Siz hala Satürn çekse gitse benim hayatımdan diyorsanız iyi ki imkansızı diliyorsunuz derim. Gitse çok pişman olurdunuz. Evet belki iş bulurdunuz ama kalıcılık sağlayamazdınız. İlişki kurar ama hemen ayrılırdınız. Para kazanırdınız ama rutin kazançlarınız olmazdı. Bu mudur istediğiniz?

YAZILARI ALMAK, KAYNAK GÖSTEREREK YAYINLAMAK VE ALINTI YAPMAK YASAKTIR!