Friday, July 13, 2007

TAROT'UN ÖNGÖRDÜĞÜ KIR DÜĞÜNÜ GERÇEKLEŞTİ!

Kır düğünü muhteşemdi. Yemyeşil denizi gören bir alanda, beyaz gelinlik giydirilmiş masalarda, afiyetle yemeklerimizi yemeden önce, arka bahçede oluşturulan küçük nikah salonuna geçtik. Gül yapraklarıyla bezenmiş minik patikanın iki yanına, sandalyeler özenle sıralanmıştı. Bir yana kız tarafı, diğer yana erkek tarafı oturdu. Az sayıdaki sandalyelere herkes oturmadı, ayakta olanlarda gülümsüyordu.

Ben kız tarafına oturdum neden bilmem. Oysa erkek tarafından davet edilmiştim. Deniz kabuklarından yapılmış nikah şekerini elimde tutarken bunu düşündüm. Kızın akrabalarıyla koyu sohbetimiz, gözü yaşlı babasının yanında olma arzum bunu sağlamış olmalıydı.

Gelin’e ve damat’a da ayrı ayrı zamanlarda tarot okuması yapmıştım. Her ikisine de ayrı oldukları dönemde, bu ilişkinin evliliğe dönüşeceğini anlatmıştım. Yorumun verdiği mutlulukla, Damat söz aldı benden, “Tarot gerçekleşirse gelirmisiniz bu düğüne?”

Bu olayı daha önceki yazılarımdan hatırlarsınız. Ve ben o düğüne gittim. Tarot yorumu seansında ve sonraki maillerde süren samimiyeti sevdiğim için gittim. Düğünleri hiç sevmediğim, gürültülü ve kalabalık bulduğum halde hakikaten çok keyif aldım.

Tarot’un gizemine inanan, saygı duyan insanlar arasında bulunmak keyfimi arttırmıştı. Aldığım onlarca “ Tarot yorumunuz gerçekleşti” mesajının içinde en gerçek olanında hazır bulunmak keyifime keyif katmıştı.

Son zamanlarda “benim için yaptığınız açılım da gerçekleşti” diyen pek çok mail alıyorum. Hepsine sırayla yer vermeye çalışacağım. En gerçeğinden başlamak istedim. En içteninden. En keyiflisinden.

Tarot inancınızla hızlanır. İnanmadığınız ve benimsemediğiniz yorumları ertelersiniz. Bu nedenle, 2 yıl sonra, bir kağıda yazılmış yorumu okuduğunuzda, tamamen gerçekleştiğini anlayıverirsiniz. Ertelesenizde, inansanızda Tarot yorumunuz eninde sonunda gerçekleşir. Ortalama öngörülerin yaşamın her alanında başarısı %70 iken, Tarot yorumlarının başarısının %99 olması Tarota ve kartlara duyulan saygıyı arttırır.

Geleceğinizle ilgili ciddi kaygılarınız yada kararsızlıklarınız varsa, en iyi danışma yöntemi mutlaka Tarot okumasıdır.

NOT:Randevu ve ücret bilgileri için astroakademi@gmail.com(Asistan Merih Doğa)