Tuesday, June 26, 2007

Tarot Kır Düğününü önceden haber verdi!


Beklenen an geldi!

En çok yazmak istediğim özel anlardan biri gerçekleşti!

Bir sabah e-posta kutumda bir nikah davetiyesi buldum.. Çok şık, çok farklı, unutulmayacak bir davetiye.

Kış dı Tarot randevumuzu gerçekleştirdiğimizde. Eğitimli, zeki, kibar son derece akıllı sorular soran bir beyefendiydi. Üzgündü! Pek çok üzgün zamanlarımızda aynaya baktığımız gibiydi gözleri. Kaygı, kararsızlık, inanılası bir şey yapıp yapmadığını bilememek hepsi vardı gözlerinde.

Seans keyifliydi ve üzüntülerin sona ereceği, mutlu kutlama günlerinin gerçekleşeceğini öğrendik kartlardan. Hatta kartlar evlilik olacağını fısıldadı kulağımıza. Pek çok detayı, sevgilinin uzaklarda ne düşündüğünü de öğrendik.

-Bu gerçekleşirse gelir misiniz düğünümüze? Dedi.
-Elbette dedim.

Aradan haftalar geçti. Üzgün, kızgın ve “ala ayrıyız, hiç bir gelişme olmadı” diyen bir kaç mail aldım. Sabretmesi gerektiğini anlattım. Sabretti.

Geçen sabah aldığım davetiyeye şaşırmadım. Tarot’un gerçekleşmesi şaşırtıcı değil artık benim için. Geri bildirimde bulunan hemen herkes, bu sonuçlara şaşırdığını ama oluverdiğini yazarlar.

Fakat bu gerçekleşen kehanetlerin en mutlu edenlerinden.

Şimdi heyecanla bekliyorum o kır düğününü !

Not: Tarot yorumu almak isterseniz randevu için maille ulaşın. sukarakus@gmail.com