Friday, June 29, 2007

Geçmişi, şimdiyi ve geleceği, sizden önce Tarot kartları anlatır!


Bugün çalan telefona yöneldiğimde, bir Tarot randevusu talebiyle karşılaşacağımı sanıyordum. Tanıdık numaranın sahibi, 2 kez yorum almış danışanlarımdan biriydi.

Kış dı ilk tanıştığımızda. Ya da sonbahar. Oldukça iyi ve düzenli bir işi vardı. Uzun yıllardır aynı iş yerinde önemli bir mevkide çalışıyordu. Fakat kartlar işten ayrılma planlarından bahsediyordu. Bunu duyduğunda şaşırmadı.

-Evet kendi işimi kurmak istiyorum dedi.

Ona gelişmeleri yorumladım. Görünen oydu ki yeni bir yaşam döneminin hazırlıklarını yapmalıydı.

Geçtiğimiz haftalardan birinde tekrar aradı:

- Sanırım ayrılık planlarımı gerçekleştirmemin vakti geldi, yolumu net çizebilmem için tekrar bir araya gelebilir miyiz? diye sordu.

Hemen randevu istedi.

Buluştuğumuz da hiç bir şey konuşmadık. Seansa başladık ve O’na kartları tercüme ettim. Tazminat beklentisinden bahsettim. Alamayacağından kaygılanıyordu, buna uygun yasal düzenlemelerin lehine olmadığını biliyordu. Tazminat bedeline yeni iş kurmak için ihtiyacı vardı. Bütün bunları kendisi değil, kartlar anlatıyordu. Kısa süre sonra ayrılabileceğini ve hiç zorlanmadan tazminat alabileceğini de gösterdi kartlar. Öğrendiğimiz sonuç kesindi; düzenli işinden ayrılacak ve kariyeriyle vedalaşacaktı. Dahası tazminatını da zorlanmadan alacaktı.

-Nasıl olacağını bilemiyorum ama bu para sana hemen ödeniyor diyordu kartlar. İşinden ayrıl, iyi bir tatil yap ve yeni yaşam dönemine hazırlan !

İşten kendi isteğiyle ayrılıp tazminat almak, olsa olsa hayallerde gerçekleşirdi.

Bu gün tekrar aradığında tekrar randevu talep edeceği geldi bir an aklıma:

-İşten ayrıldım ve şaşırtıcı bir şekilde tazminatımı da ödediler dedi gülümseyerek.
Şimdi tatile çıkıyorum, döner dönmez yeni iş kurma planlarımın detayları için bir araya gelmek istiyorum diye de ekledi.

Tarot kartları bir kez daha doğruyu anlatmıştı. Bir kez daha doğru yöntemleri göstermişti. Bir kez daha gelecek hakkında kaygılanarak zaman harcamaya engel olmuştu. Bir kez daha ruhsal dinginliğin sürmesini sağlamıştı. Kartların gösterdiği cesur yola çıkan ve yaşamını değiştiren biri bunları bizimle paylaşmak istedi.
Not: Randevu almak için lütfen maille ulaşın. sukarakus@gmail.com