Tuesday, April 22, 2008

ŞEKER TADINDA ELEKTRONİK MEKTUPLAR




Su hanım merhaba,

Öncelikle Showmax da ki yeni programınız için tebrik ediyorum, sizi orada görmek çok güzel..

Eğer doğru yorumladıysam, size bir hatta iki haberim daha var. Kaç gündür yazmaya fırsat bulamadım.

Ben daha önce birkaç sefer, erkek arkadaşıma kilolarımdan şikayet etmiştim ve o da bana onun için hiç sorun olmadığını, beni böyle sevdiğini söylüyordu. Ama sağlığını rahatsız ediyorsa bu sorunu çözmelisin diyordu :-) Gecen hafta yine sohbet ediyorduk, gecen sene verdiğim kiloların çoğunu aldım ne yapacağım dedim. Aynen şöyle söyledi; "Tamam bir anlaşma yapalım, sanırım böyle gelinlik giymek istemiyorsun, sana üç ay, istediğin kiloya gel, Ağustos’ta evlenelim, ne dersin". Önce düşündüm, kızmam mı gerekiyor diye, böyle pazarlık olmaz dedim içimden. Sonra Mars ve Jüpiter tılsımını düşündüm ve sizin uçak fobinizden kurtulma hikayenizi. Mars tılsımı sayesinde erkek arkadaşım, kilolarım için bana zorlayıcı bir durum oluşturdu ve hemen arkasından Jüpiter tılsımı sayesinde onun konuşmaya dahi cesaret edemediği evlilik konusuna getirdi ve bir tarih kondu. Bu tarih ne kadar bağlayıcı olur henüz bilmiyorum ama bildiğim şey beni de kendisini de zorlayıcı işler olduğu. Gerçekten inanamıyorum..

Verdiğiniz tarihlerde yine Jüpiter tılsımını yapmayı planlıyorum ama yer sorunu yaşıyorum. Bu sorunu çözer ve tılsımı yaparsam daha neler olur bilmiyorum. Tabi Mars’ı da tekrarlamaya gayret edeceğim. Malum, zayıflayıp güzel gelin olmak var ucunda.. :-)

Bugünlük benden bu kadar.. Umarım yaşadıklarımı doğru değerlendirmişimdir.

Tekrar teşekkür ederim.

Sevgi-lerimle
…………………………..

Sevgili Sevgilerimle,

Showmax da her Cumartesi 11.30-12.00 arasında bilimsel astrolojiden bahsetmeyi sürdürüyorum. İzlemenize sevindim.

Jüpiter tılsımını uygulayan evleniyor bu ne iş anlamadım:) Jüpiter’le ihtiyacınız olan Mars kombinasyonunu kurabilmeniz çok özel bir anlayış ürünü. Siz neye ihtiyacınız olduğunu biliyordunuz ve doğru bir yönlendirme ile, doğru tekniklerle uygulamanızı yaptınız. Yalnız şu cümlenizden hoşlanmadım: "bu tarih ne kadar bağlayıcı olur bilmiyorum". Siz evlenme teklifi almışsınız Sevgilerimle hanım, farkında değilsiniz yada inanamıyorsunuz :)

Düğününüzde görüşmek üzere.
…………….

Su Hanım Selamlar,
İsmimi yayınlamazsanız çok sevinirim.

Tarot okumaları hakkında kararsız olanlar için yazmak istiyorum cümlelerimi. Bendeniz ayakları yere gayet sağlam basan, somut konular üzerinde çalışıp, somut olaylar hakkında yorum getiren insanlardan biriyim. Ancak yaşam bazı dönemeçlerde insanın kendisini sorgulamasına neden oluyor ve insan negatif olayların üst üste gelmesi neticesiyle acaba'larla baş başa kalıyor. İşte bu aşamada size yol göstermesini dilediğiniz yakın çevrenizin kurdukları cümleler yeterli gelmiyor.Çeşitli yöntemler ile bu yol ayrımlarında fikir almak istediğinizde kendinizi inanmanın ve güvenmenin akışına bırakın. Olduğunu gördüğünüzde güvenmenin tadını çıkarın. Bu satırları okuyan herkese sizinle bir saat geçirmelerini tavsiye ediyorum. Pişman olduklarımız yaptıklarımız değil yapmadıklarımız bunu unutmayalım.
……………..
Bende sizinle geçirdiğim 1 saatlik Tarot seansımızdan aynı keyfi almışım demek ki: çok unutkan olmama rağmen sizi hatırlıyorum. Üstelik Türkçe kullanımında gösterdiğiniz özeni fark etmemek mümkün değil. Sizi tebrik ediyorum.
Yeniden ve daha keyifli konular için görüşmek dileğimle.