Friday, April 04, 2008

OKUYUCU DAN AL HABERİ !

GİZLİ MAİLLER VE AÇIK EDİLESİLER!


“Orijinal ve yaratıcı bir astroloji yazarısınız. Türkiye’de neden herkes sadece burçları yazıyor ve bilgi vermiyor ki? Öncüsünüz kesinlikle. Rutin bilgiler vermekten sıkılan bir astroloji yazarına hasret kalmışız. Burcunuzu merak ediyorum… Nuriye L.Gomez.”..

ÇOK TEŞEKKÜRLER. ÖNCÜ OLMAYA DEVAM EDECEĞİM. BURCUMU SAKLAMAYA DA..


“ Astroloji Rehberi 2007-2008”i aldım. “Astrolojinin Mesajları” nı da gazeteden almıştım. Sizi bir tv. programında izlediğimde kendinize astrolog değil, astroloji yazarı denmesini istediğinizi söylediniz. Kitaplarınızı okuyunca nedenini anladım. Yaratıcısınız ve bizim anlayacağımız kadar ince bir dille yazmanız yüzünden yazılarınızın alıntı yapıldığını düşünüyorum. “Light büyüler”inde alıntı yapıldığının farkındamısınız?..”Canan Kumsal..

FARKINDAYIM. GÜLÜMSEYEREK İZLİYORUM. GURUR DA DUYUYORUM..

“ Astroloji Rehberi 2008-2009’u hiçbir yerde bulamıyorum. İkinci baskısını bekliyoruz diyorlar. Ne zaman çıkacak? Kitaplarınız çok satıyorsa daha çok basılsa keşke. Okumaya doyamıyorum. Burcunuz ne Su hn?” Ensar.

BASKI RAFLARDA. İNTERNETTEN DE SİPARİŞ VEREBİLİRSİNİZ. SEVGİLER.

“ Su hanım, seminerinize bir arkadaşımla birlikte katıldık. Arkadaşım daha sonra uygulamalarınızı yaptırmaya ve bu sayede para kazanmaya karar verdi. Siz bunu anladınız ve kendisine ikaz ettiniz. Kendisi de bir sitede üye olan erkek arkadaşına hakkınızda kötü kelimeler yazdırdı. Bu adam işsiz güçsüz biri. Arkadaşımda işsizdi. Para kazanmak için heveslenmişti. Aslında elinde tarihler ve malzemeler vardı sonradan kaybetmiş. Benden istedi bende yok dedim. DVD alıp tarihleri öğrenecekti, parası çıkışmamış. Kendisi hakkında hırsızlığı ile ilgili çeşitli arkadaşlarımızdan çeşitli şeyler duydum. Bu yüzden arkadaşlığımı kestim…C.M-Ankara”.

AÇIKLAMA VE PAYLAŞIMA TEŞEKKÜR EDİYORUM. YORUMSUZ VE SORUNSUZ. KONU YARGIDA.

“Sn Su Karakuş, yazılarınız sayesinde astrolojiye ve bu tür ilimlere ilgim gelişti. Gelişti diyorum inanmazdım. Ben bir avukatım. Sizinle ilgili bir yazıyı internette…….sitesinde gördüğümde bu kadar aleni bir hakaretin nedenini merak edip, sitenize ulaştım. Meslek hayatım boyunca bu tür olaylarla çok karşılaşan biri olarak yazının amacını hemen anladım. Size yönelen bu saldırının açık adı ve adresi olmaması kişinin kin ve garez içinde olduğunun, korktuğunun, gerçek bilgi vermediğinin ifadesidir. Yükselişinizden rahatsız olanlar elbette olacaktır. Bu gün Atatürk’e, devlete, milletimize ve şöhret olan pek çok insana internet üzerinden çeşitli saldırılar yapılmaktadır. Çamur at izi kalsın! türünden yazılara verilecek en güzel cevap hukuki yollardan hakkınızı aramaktır mutlaka. Ancak bir diğer yolda yok saymaktır. Bu çirkin saldırı sizi fark etmemi sağladı. Eminim benim gibi merak içinde size ulaşmaya çalışan ve doğru bilgilere ulaşan, etkilenen kişiler çoktur. Başarınızın ve taşlanmalarınızın devamını dileyerek saygılar sunuyorum. İyi ki varsınız. Av.Ahmet Sungur”.-

REKLAMIN KÖTÜSÜ YOKMUŞ! DVD SATIŞLARINA KATKILARINDAN DOLAYI BU DENSİZE NANİK YAPMAK LAZIM!.

“ Sitenizi yeni keşfettim. Aslında bir başka sitede sizin hakkınızda yazılanlar ilgimi çekti. Araştırmak istedim. Meğer bu kadar dolu bir site olduğu içinmiş diye düşündüm. Verdikleri bilgilere sorular olduğunda mecburen size yazıyoruz. Cevap veremiyorlar. Bu nedenle yazıların size ait olduğunu düşündüm. Sitenizi biraz incelediğimde yanılmadığımı anladım. Gece geç saatte bile sorularıma cevap verdiğiniz için size minettarım. Emeğin bu şekilde çalınmasına ve kullanılmasına nasıl razı oluyorsunuz?

EMEK BİR ŞEKİLDE ÜRÜNE DÖNÜŞÜYOR. SİZ DE OLDUĞU GİBİ. ÇALIŞMAK KAZANDIRIYOR. DİĞERLERİNE, ÇAMURLA BALÇIK SIVAYANLARA ÇAMURLA OYNAMAK DÜŞÜYOR.SEVGİLER





Türkiye’de ilk kez 2004 yılında ELELE dergisi için “LİGHT BÜYÜLER REHBERİ” adlı derleme bir kitapçık hazırladım. Kendinize ve başkasına zarar vermeden uygulayabileceğiniz son derece etkili büyüler, tılsımlar, iksirler içeren kitapçık dergiyle birlikte dağıtıldı ve büyük ses getirdi. Ancak uygulamalar çok kolay değildi ve uygulamaları öğretmeyi amaçlayan bir seminer programı hazırlamak zorunda kaldım. Seminerlere katılamayanlar çok yakınınca, özel çekimler yapıldı, görüntülü dvd projesi geliştirildi. Çok yakında yepyeni yararlı büyüler, tılsımlar ve sihirlerle hayata ve ilişkilerinize bambaşka bir açıdan bakmanız, mucize sonuçlara ulaşmanız için çalışmalarımı sürdürüyorum.


ASTRO-BAKIM TAKVİMİ’ni Türkiye’de ilk kez ben hazırladım ve yazdım. 2007 yılından bu yana Astro-Bakım Takvimi her ay yayınlanıyor. Neredeyse 1.5 yaşına girecek. Sadece
www.sukarakus.com ve www.anneoluncaanladim.com da yayınlanma hakkı vardır.

Nisan ayından itibaren, bu kez partnerinizle ilişkinize başka bir açıdan bakmanızı sağlayacağım. Nisan ayında PARTNERİNİZ VE SİZ ile huzurlarınızdayım. Sakın kaçırmayın. Burcunuz ve partneriniz 3 burç olarak her ayın ilk günlerinde yayınlanacak.

Her ay partnerinizle ilişki analizinizi yapacak, ay boyunca işinize yarayacak önerilerde bulunacağım. Partnerinizin o ay odaklanacağı konular, sizi ihmal etme sebepleri, size karşı duygu ve düşünceleri hakkında önceden bilginiz olmasını sağlayacağım. Henüz bir ilişkiniz yoksa veya aranızdaki ilişki gereğinden fazla yavaşsa, aylık PARTNERİNİZ VE SİZ yazısını tekrar tekrar okuyarak nedenler hakkında net fikir edinebileceksiniz. Evlenme veya çıkma teklif etmek için doğru zaman ve doğru ruh halini bu yazı dizisi ile yakalayacaksınız.


1 NİSAN DAN İTİBAREN
WWW.SUKARAKUS.COM DA PARTNERİNİZ VE SİZ

ALINTI YAPMAK, YAYINLAMAK, BASMAK VE YAYMAK YASAKTIR. AKSİ HALDE YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.