Tuesday, April 22, 2008

MERAKLI VE HEYECANLI ELEKTRONİK MEKTUPLAR



Su Hanım Merhaba , uzun zamandır sitenizi takip ediyorum doğrusu Jüpiter Tılsımı ilgimi çekti ve hafta başında uygulamayı nasıl yapacağımı gösteren cd im siparini verdim ve düşündüğümden çabuk elime ulaştı bunu için ayrıca teşekkür ederim yalnız bir problemim var jüpiter tılsımındaki yer problemimiz gerçi belirtmişsiniz fakat ben yinede size sormak istiyorum evimizin bahçasinde bunu yapabilirmiyim ve 23 nisan daki tılsım uygulamasını 24 nisan a kadar yapabilirmiyim yani 20.00 ve 21.00 arasında yapmama gerek varmı ve bunun etkilerini bir an önce alıp bana inanmayan arkadaşlarıma yanıldıklarını söylemek için sabırsızlanıyorum sevgilerimle. Yasemin Pınar
…………….


Merhaba,

Gezegen tılsımları uygulama DVD.lerini 24-48 saat içinde gönderiyoruz. Gittigidiyor veya hemenal.com lardan da hızlıyız ama gelin görün ki ödemesini yaptığı dakikada paketini kapısında isteyenlerde var! Farkımızı fark etmiş olmanızdan bende çok memnun oldum.

Evinizin bahçesinde, balkonunuzda Jüpiter uygulamasını yapamazsınız.
Evinizden olabildiğince uzakta olmalısınız. Bu nedenle seyahatlerinizi Jüpiter uygulama takvimine göre planlarsanız iyi olur. Jüpiter takvimi DVD.nizde var. DVD.de belirtilen günlerde 24 saat boyunca uygulamanızı yapma şansınız da var.

Yer sorunu benim, ailemin veya yakın dostlarımın da ciddi problemi. Bu nedenle kilometrelerce yol gidenler de var ( ben onlardan biriyim), komşusunun evinde şans arayanlarda. Öncelikle şunu kavramak gerekiyor: Jüpiter uzak yollar, yurt dışı ilişkiler ve seyahatlerle ilgili bir gezegendir. Onun alanı ev değildir. Evinizden ve inanma diyerek size negatif enerji gönderen arkadaşlarınızdan da olabildiğince uzaklaşın. Uygulamanızı uzaklarda, park, bahçe, akraba evi gibi bir yerde yapabilirsiniz.

Uygulamanızı yaparken negatif etkilerden korunmanız çok önemli. Bu nedenle kimseye bir şey kanıtlamaya çalışmadan sadece kendi yararınız için uygulamanızı yapın ve uygulamanızı yaptığınız bilgisini kendinize saklayın. Bir arkadaşınızın “işe yaramaz” düşüncesi sizinkinden daha kuvvetliyse, “o delikanlı sana hayatta evlenme teklif etmez” diye düşünürken sizin inancınızı bastırıyorsa, uygulamanızdan çabuk sonuç alamazsınız. Bunları ben daha öncede yazdım. Önce arkadaşlarınızdan koruyun kendinizi. Sonrada kendi inançsızlığınızdan. Böylece başarılı olabilirsiniz ve kısa zamanda mucizeler yaratabilirsiniz. Sevgiler
………………………………………..

Su hanım Merhaba

Sizinle daha önce Jüpiter uygulamasında tanışmıştık. Uygulamadan yaklaşık 1,5 ay sonra hayatımın aşkı ile karşılaştım; zaten dileğim buydu size çok çok teşekkür ediyorum, fakat zaman zaman şanssızlıklarım devam ediyor yada bana öyle geliyor size doğum tarihi bilgilerimi yazıyorum evlilik planlarım var bu konuda bana yıldız haritama bakabilir misiniz değerli vaktinizi bana ayırırsanız çok memnun olacağım şimdiden çok teşekkür ediyorum başarılarınızın devamını ve şansın hep sizden yana olmasını diliyorum.

Tülay GARİP

Doğum Tarihi :27.06.1975
Doğum Saati :Sabah 5-6 ARASI
Doğum Yeri :Bakırköy-İstanbul
……….

Jüpiter uygulamasını bu güne dek sadece işlerimde şans kazanmak için yaptım. Ama elektronik mektubunuzdan o kadar etkilendim ki, yarın ki uygulamada aşk dileyeceğim :) Özenilesi bir haliniz var.

2008-2009 Astroloji Rehberi adlı kitabımı acilen okumanızı tavsiye ediyorum. Orada yazılanlar sizi çok ilgilendiriyor. Yengeç burcusunuz, yükselen burcunuzda yengeç. Ay burcunuz Kova. Yengeçler 2008 de evlilikte en şanslı burç. Kişisel horoskopunuza baktığımda bu şansın katlandığını gördüm. Çünkü 7.ev yani evlilik alanınız Oğlak burcu etkisinde ve şu sıralar oradan Jüpiter geçiyor. Gerçi yakında gerileyecek ve Eylül e dek sizi yalnız bırakacak. Yılmayın ve evlilik hazırlıklarınızı tamamlayın bu dönemde. Eylül de gerileme bittiğinde hazırlanmaya vakit bulamayacaksınız. Evliliğinizin şansla bollukla sürmesi, bereketinizin artması için de Jüpiter uygulamasını tekrar yapmayı unutmayın.

Sevgimle

………………….


Sorularımı cevapladığınız için öncelikle teşekkür ederim.Yalnız tarot yorumunda bir şeyi tam anlamadığımı ifade etmeliyim."Genel bir açılımdan sonra 2 soru sorabilirsiniz.İlişki yorumunuzu almak istiyorsanız 2 açılım(zaten tek genel bir açılım olmuyormu) hakkınızıda tek konu için kullanmalısınız " da bu 2 açılım tek konu ne demek oluyor biraz açarmısınız.JÜPİTER BÜYÜSÜ önümüzdeki günlerde hangi tarihlerde ne zaman saat:......? (Biz üç kişi olucaz ve üçümüzde çalışan bireyleriz).Ayrıca DVD ile yapmak istesek yine her üçümüzde 1'er DVD mi almak durumundayız.En kısa zamanda bilgilendirirseniz çok memnun oluruz.JÜPİTER büyüsüne iştirak edenlerin mutlaka VENÜS ??? BÜYÜSÜNE VEYA BİR BAŞKA SINA katılmaları gerekmektemidir.Katılınılacaksa bu hangisi olucaksa hemen onun akabinde veya şu kadar süreyle olması gerekir diye de bir kuralı mevcutmu? Biz JÜPİTER büyüsüne katılmakla bu tarihlerde diğerini en erken ne zaman gerçekleştirmemiz gerekir..SAYGILARIMLA M.ayfer TECİMER
……


Ben bu elektronik mektubu anlamakta zorlandım.

Ayfer hanım önce kendi adınızı yazarken büyük harfle başlamaya alışın ki benim adımı da içme suyu gibi komik bir şeye dönüştürmeyin. Sayenizde “bundan böyle Türkçe imla kurallarına uymadan yazılan elektronik postaları yanıtlamayacağım” diye bir karar aldım.

Öncelikle tarot yorumunu açıklayayım böylece, anlayamadığım sorunuza belki yanıt vermiş olabilirim: tarot açılım şeklini soruya göre belirleriz. Her zaman tek ve sabit bir açılım şekli kullanılmaz. İlişki analizi söz konusu ise hem sizin hem de partnerinizin durumu tek tek incelenir. Sizin için bir açılım yapılır, partneriniz için ayrı bir açılım yapılır. Böylece 2 açılım yapılmış olur. Eski yazılarımı okursanız bunun nedenini anlarsınız. Ben kendi duygu ve düşüncelerimi biliyorum diyenler, sadece partnerinin duygu ve düşüncelerini öğrenmeye çalışanlar, tam bir gelecek analizi alamamış olurlar.

Genel açılım, sorunuz ne olursa olsun zaten yapılır. Hayatınıza genel bir bakış açılımı hediyemizdir. Bazen ne soracağını bilmeyen, sadece beni tanımak ve görmek için gelenlere de öncelikle genel açılım yaparım. Bu bize özet bilgiler verir. O özetlerin içinde detaylarını merak ettiğiniz konular olursa her konu için ayrıca tek tek açılım yapılır.

Diğer sorunuza gelince: Jüpiter uygulamalarının tarihlerini açıkça yazmayacağımı, ancak ve ancak katılımcı olanların bu tarihlere ulaşabileceğini belirtmiştim. Uygulamanın nasıl yapılacağını bilmeyenler niye tarihleri merak ederler ki?

Sizler yeni okuyucu olmalısınız. Beni henüz tanımaya başlayanları anlıyorum anlayamadığım neden bu kadar okuma tembeli olunduğu. Etkinlik linkine tıklamakla pek çok sorunuzun yanıtına ulaşırsınız böylece ben tekrar tekrar aynı bilgileri yazmak zorunda kalmam.

Jüpiter DVD.sini alıp, 3 kişi uygulama yapabilirsiniz. DVD.ler seminer çekimi. Yani benim burada yaptığım uygulamanın kamera ile çekilmiş hali. Sizin aklınıza böyle bir soru geldiğine göre başkalarının da gelmiştir diye yanıtlamak istedim. DVD .leri alıp uygulamayı 3 kişi yapmanız daha ucuza mal olur. Ama uygulamayı benimle yapmanın keyfi ve başarısı ayrıdır tabii. Bunu katılanların elektronik mektuplarında okuyabilirsiniz. DVD.ler isteyip de seminere katılamayanlar içindir, ucuz yollu mucize arayanlar için değil. Sizin bunu ima ettiğinizi düşünmüyorum ama yine sayenizde böyle uyanıkça düşüncelere sahip olanlara da yanıt vermiş olalım.

Jüpiter tılsım uygulamasına katılanların dilekleri eski sevgililerine kavuşmak, evlenmek, birinin aşkını kazanmak ise Venüs uygulaması da yapılmalıdır. Dilekler sadece şans ve para ile ilgiliyse Venüs uygulamasına katılmanıza gerek yok. Aşk acısı, red edilme, terk edilme gibi sorunlar için Ay tılsımı ve Satürn tılsımını da eklemek gerekiyor. Bu konuları da yazdık. LİGHT BÜYÜ ETKİNLİKLERİ LİNKİ’ ndeki yazıları okursanız bilgilenirsiniz. Jüpiter ve Venüs uygulamasını yapacak olanlar hemen peş peşe sıralı bir şekilde bu uygulamaları yapmak zorunda değiller. İstedikleri ve hazır oldukları zaman yapabilirler. Önceliği hangisine vereceğinize siz karar verin. Uygulamaların başarısı sizlere bağlıdır. Bunun için gerçekten hazır olduğunuzda ve inancınızın güçlü olduğu bir anda yapmalısınız. Bazı uygulamaları 7 kez tekrarlamak pekiştirme sağlar ve her defasında yeni bir mucize yaşarsınız. Gezegen tılsım uygulamalarını 1 kez yaparsanız 1 kez önemli bir kazanç elde edebilirsiniz. Bu nedenle ne zaman kazanmak isterseniz o zaman tekrar yapmanız yeterli olur.

Selamlar