Friday, May 02, 2008

MUCİZE ARIYORSANIZ EN ŞAHANESİ REİKİDİR



Su Hanım Merhabalar..

7 Nisan da sizinle tanışma mutluluğuna eriştim. İnsanların hayatların da iyi ki varsın dedikleri özel insanlar vardır. Sizi tanıdığım gün ve sonrası, isminizi zikrederek iyi ki varsınız ve varlığınızla mutluyum diyorum. Reiki uyumlaması yapıldığım günden beri hislerim çok kuvvetlendi. İş hayatım da bana hayrı olmayacak olayları hissedebiliyor ve bulunduğum ortamdan rahatlıkla uzaklaşabiliyorum. Başarı yakalayamadım ama en azından artık üzülmeden ben terk ediyorum.

Sosyal hayatım da arkadaşlarımın mucize eli oldum.:).Sağlık problemleri ve stresli oldukları zamanlar da onlara reiki uyguluyorum. Herkes çok mutlu tabii ki bende bir o kadar mutluyum. Çevremde ki herkes bir şey olduğun da “hadi reiki yap, düzelt” diyorlar. İnanmayanlar olmuyor değil :) ) Lakin reiki uygulaması yaptığım da şaşırıp kalıyorlar. Mesela trafik de ,içecekler de,ilaçlar da o kadar çok faydasını görüyorum ki :). Aylardır arabanın elektrik tesisatı bozuktu ve uzun farları kapanmıyordu.O gün sizden çıktığım da arabaya uyguladım ve sürpriz artık tesisat ta hiç problem yok:)))Reiki yi ilk denemem başarı ile sonuçlandı.:)Bu arada sanırım kendim için uygulamayı halen beceremedim çünkü maalesef sigara içmeye ve uykusuzluk problemleri yaşamaya devam ediyorum. Zamanla kendim için de gerçekleştireceğime inanıyorum. Şuan ailemin ve dostlarımın sıcacık gülümsemelerinin tadını çıkarıyorum. Size çok teşekkür ederim. Varlığınız ile mutluyum iyi ki varsınız. Bu arada her gün sitede ki burç yorumlarını muhakkak okuyorum.Yorumlar da ki 2 kelime, gün içerisin de benim sihirli anahtarlarım oluyor.:)

Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.
Sevgilerimle...
Ö.Namlı

Bu satırları az önce okudum ve hemen paylaşmak istedim. Daha önceki yazılarımdan hatırlayanlar olacaktır; Reiki’ye uyumlananlar yaşadıkları değişimleri ve mucizeleri pek aktarmak istemezler. Herkesin kendi mucizesini kendisinin yaşaması ve etki altında kalmaması esastır. Bu nedenle çok az geri bildirim gelir. Sanırım bu nedenle çoklarınız Reiki nedir diye merak eder ama soramaz. Reiki nasıl gönderilir, nasıl uyumlanılır diye aklına sorular gelir soramaz. Yazılanların çoğu uzayın derinliklerinden yansıyan bir başka dile ait gibidir, ne sorulacağı bu nedenle bilinemez.

Üstelik o ağır ve ağdalı tanımların altında “sakın sorma çok ayıp”, “ yoksa sen hala meditasyon bile yapmadın mı?” “ bir ermiş moduna girmediysen, günde yarım saat, evinin en nadide odasında meditasyon yapamıyorsan, ev kadınıysan mesela, iş yaşamında eliyle çalışansan uzak dur” mesajı gizli gibidir. Korkutur insanı, ezer.

Reiki felsefesi ise gizli mesajların çok dışında, uzağında çağa uygun, kolay ve akıcı bir şifa sanatıdır. İyileştirmekten ziyade, şifalandırmak amacındadır. Akıllı bir enerjidir. Gideceği yolu ve zamanı kendiliğinden bulur. Yaklaşacağı kişiyi de, uzaklaşacağı kişiyi de kendisi bulur.

Hadi gelin yarın, Reiki’ye uyumlananlar ve uyumlanmayanlar, soruları ve vakti olanlar buluşalım ve Reikiyi konuşalım. Hasta olanlar bize yaklaşsın onları şifalandıralım. Küçük bir çay molasında birlikte soluklanalım.

REİKİYLE TANIŞMA SEMİNERLERİ
HER CUMARTESİ 16.00-17.00
YER : NİŞANTAŞI