Thursday, May 08, 2008

TAROT'UN ÖNGÖRDÜĞÜ BİR BAŞKA DÜĞÜN DAVETİYESİ



Su ABLA merhaba,

Ekli dosyada düğün davetiyem var.
Aradaki uzaklığın farkındayım,nikahımda bulunamayacağını da biliyorum fakat sıkı takipçin ve tarot danışmanlığını almış biri olarak seninle paylaşmak istedim.

Açıkcası tarihi alırken çok ta fazla kendi irademizi kullanamadık aileler yüzünden ama yinede Satürn'ün GERİ hareketinin bitiş sürecini bayağı bir kolladım doğrusu. Umarım KALICI ve MUTLU bir evlilik bizi bekliyordur...

Darısı senin başına...(Bunu neden yazdım anlayamadım,ama belki de ALLAH söyletiyordur!!! :)))

NOT1:Pazar günü ilk programını dinleyemedim fakat dinleyebileceğim saatte yayın isteyenlerden biri de bendim..Çok teşekkür ederim :)
Bu hafta sonunu iple çekiyorum,sesini henüz duymadım,merak içindeyim..

NOT2: İnternet sitende yer alan siyah saçlı halinden ziyade,henüz geçen hafta bizlerle paylaştığın kızıl saçlı resmini daha çok beğendim..
Daha genç ve yumuşak bir hava katmış sana ...Söylemeden geçemedim,umarım ukalalık olarak algılamazsın...:))))

Kocaman kocaman öptüm...:)



Bu cici mektubun sahibinin adını yazmayacağım. Kendisi uzaklardan nikah davetiyesini göndermiş. Tarot yorumu sırasında söylenenleri yaşamış. Bu nikahların hiç birini kaçırmadan hepsine dahil olmak istiyorum ama ne yazık ki yoğun çalışma tempom el vermiyor.

Tarot yorumunun başarısında, cici hanımefendinin daha önce bana yazdığı gibi “kalpten kalbe ulaşan yolun açık olmasında yarar var”. Karşılıklı iyi bir etkileşim içinde olmak gerek.

Kimileri “ben ağzımı hiç açmayayım, hayatımı bana anlatsın” düşüncesiyle hareket ederken, kimileri de “ben başka şeyler düşüneyim ama o benim asıl merak ettiğim konuyu bu arada çözsün” diyor. Hatta “paramı basarım, karşılığında bir saat değil daha fazlasını alırım” havasında olanlara da seyrek olarak rastlıyorum.

Tarot bir çeşit fal olsaydı, bende hislerimle bağlantı kurup transa geçtiğimi iddia eden medyum-cuklardan biri olsaydım bu beklentiler yerini bulabilirdi!

Tarot bir çeşit bilinçaltı okuması. Temel felsefeyi tekrarlayayım: herkes kendi başına gelecekleri bilir ve yüzeye çıkaramadığı öngörüleri kartlar aracılığı ile yorumcuya anlatır. Bütün gelecek bilgileri bilinçaltınızın gizli bir bölmesinde saklıdır. Tarot’un mucizesi bu gizli bölmedekileri doğru şekilde ayıklayıp çıkarmasıdır. İşin aslı şu ki tarot yorumcusunun hisleri veya sezgileri yorumu etkilemez. Muhakeme yeteneği ve kartları tanıma bilgisi etkiler. Buna rağmen okumanın başarısı yorumcu kadar danışana da bağlıdır. Bu %50 ortaklık iyi bir iletişimle, doğru konsantrasyonla ve doğru sorularla %100 başarı getirir.

Doğru sorularla ve doğru bir odaklanma sağlayarak tarotun öngördüğü bir başka düğün davetiyesini bana gönderen ve kalpten kalbe bağ kurduğum bu cici kızımızı yürekten kutluyor ve ömür boyu mutlu olmasını diliyorum.



Not: “Tarot bakımı” diye bir deyim yoktur. Son dönem hoca-cıklarının uydurması olan bu deyim sözcük anlamı ile tamamen yanlıştır. Bakı eski dilde fal anlamını taşımakla birlikte bakım bir şeyi emek vererek güzelleştirmek anlamına gelir.