Wednesday, May 14, 2008

AŞKI KENDİNİZE ÇAĞIRMAK VE ÇEKİCİLİĞİNİZİ ARTTIRMAK İÇİN VAR EDİLMİŞ MUCİZE

, TILSIMLAR VENÜS TILSIMI

Evet bir kez daha uygulama yapmayacağım. Üstelik son Venüs tılsım uygulamasını en özel güne denk getirdim. Venüs-Jüpiter üçgen açısına. Bu durumda nerdeyse şansımızı 4 katı arttıracağız.

Venüs Tılsımı aşk ilişkileri, yeni aşkı çağırmak, evlilik arzusunun gerçekleşmesi, ilişkinizin yeniden başlaması, ilişkinizin rayına oturması, güzellik ve çekicilik kazanmak gibi konularda oldukça işlevsel. Aşk acıları, kırgınlıklar, red edilmeler için Venüs den sonra Satürn tılsımını da yapmalısınız. Satürn tılsım uygulamasına katılma planı yapanlar son Venüs tılsım uygulamasını da yapmalılar. Katılım için uygun zamanınız yoksa yada kent dışında yaşıyorsanız sizler için hazırlanan ve tılsımınızı tekrar yapabileceğiniz tarihlerin bulunduğu dvd.leri sipariş verip kendi başınıza yapabilirsiniz.

Uygulamaya katılmanın bir avantajı varsa o da grup enerjisinden yararlanmak ve tam bir konsantrasyon sağlamaktır.

Dvd.lerden izleyerek uygulama yapmanın avantajı da bütün malzemelerin hediye edilmesi.

Venüs tılsımının ne işe yaradığını biraz daha açıklayalım: aşk ve çekicilik kazanmak ilk işlevi. Yani, hayatınızda biri yoksa çevrenizde hayranlar oluşmaya başlıyor ve teklifler alıyorsunuz. Doğru aşka rastlıyorsunuz. Evliliğe uzanan bir ilişki kurabiliyorsunuz. Ne kadar güzel olduğunuzu sizde dahil herkes fark ediyor.

Bir ilişkiniz varsa, olumsuzluklarla kaplıysa ve iteleme ile sürdürüyorsanız ilişkiniz bitebiliyor ve yeni, doğru insan karşınıza çıkıyor. Bu nedenle uygulamayı yapmadan önce dikkatle düşünün. İyi, kötü bu hayırsıza razıyım diyorsanız, yıllarca katlandığınız halde bir türlü evlenme teklifi almıyorsanız ilişkinizi noktalamanız gerektiğini biliyor ve korkularınız yüzünden noktalayamıyorsanız, ilişkiniz bitebilir. Yenisi başlamak üzere elbette.

Aslında siz ortak bir yaşamdan yanaysanız, yalnız olmaz yaşlanınca ne yaparım düşünceleri beyninizde uçuşuyorsa, hatta çok sevdiğiniz biri var ve nedense çok yakın olduğunuzu hissetmiyorsanız Venüs tılsım uygulamasını yapmalısınız. İmkansız aşkları başlatabilecek bu uygulama Jüpiter tılsımıyla desteklendiğinde pek çok geri bildirimde olduğu gibi evlenme teklifi alabiliyorsunuz.

Yanlış aşklar ve yanlış kişiler karşınıza çıkıyorsa da Venüs tılsım uygulaması çok güçlüdür. Doğru aşklar, doğru kişiler için hem Venüs hem de Jüpiter tılsımlarını yapmanız olağanüstü sonuçlar verir.

Gezegen tılsım uygulamaları bir başkasının yararına yada zararına yapılamaz. Bu nedenle uygulamaların felsefelerini iyi kavramak gerekir. Bir başkasını kazanmak istiyorsanız o kişiyi kazanmak üzere uygulama yapamazsınız. Kendi hayrınıza ve yararınıza olabilecek doğru bir ilişkiyi istemeniz o kişiyi size getirebilir. Ama önce gerçekten ve çok sevmeniz gerekir. Hırsları ve takıntıları çöpe atabildiğinizde o kişi size gelir. Çöpe atma işine Venüs yardımcı olur.

Bütün tılsım uygulamalarının özünde iyilik ve yürekten istemek olmalıdır. Ben bir deneyeyim bakayım işe yarayacak mı? diye düşünüyorsanız biraz daha bekleyin. Gerçekten istediğinizde kapılarınız açılır ve anahtar Venüs dür.

Venüs astrolojide hem duygusal ilişkiler hem de finansal avantajlarla ilgilidir. Bu nedenle Venüs uygulamasına katıldığınızda para konusunda da küçük şanslar bulursunuz.

Uygulamaya gelirken bir el aynası ve beğendiğiniz bir hemcinsinizin ( manken, model v.s.) fotoğrafını getirmeyi unutmayın. Şu anda “hemcins” kelimesini okuyunca niye karşı cins değil diye düşünenleriniz oldu. Dedim ya uygulamaları bir başkası için yapmıyoruz. Karşı cinsden bir kişinin fotoğrafını elimize alıp, işte buna benzer bir adam bana gelsin demiyoruz! Böyle bir uygulama yapabilecek kadar korkunçsanız zaten katılımcı olmayın. Felsefelerimiz hiç örtüşmüyor demektir.


Amacınız sadece kendinizi daha çekici kılmak ve doğru bir hayat arkadaşıyla, kısa ömrünüzde biraz mutlu olmaksa mutlaka tanışalım ve birlikte uygulamamızı yapalım.

VENÜS TILSIM SEMİNERİ: 17 MAYIS 2008 SAAT 15.00-16.00 ARASINDA NİŞANTAŞINDA YAPILACAKTIR.
KATILIMCILAR 1 ADET EL AYNASI VE BEĞENDİKLERİ BİR HEMCİNS FOTOĞRAFI İLE BİRLİKTE GELMELİDİRLER.

Kayıt:
astroakademi@gmail.com ( Merih Doğa)



KATILIMCI GERİ BİLDİRİMLERİ

Merhaba Su hn, 43 yaşındayım. Venüs tılsımı uygulamanızı seminerlerinden birinde yaptım. Daha sonra tekrar tekrar yaptım. Benim tek amacım dürüst, beyefendi, kariyer yapmış bir beyefendiyle evlilik yapmaktı. Tılsımı yaptıktan 17 gün sonra, ilk okul arkadaşlarımdan biriyle bir davette karşılaştık. O günden sonrada görüşmeye başladık. Kısacası geçen hafta nişanlandık. Darısı evlenmek isteyen herkesin başına. Size çok ama çok teşekkür ediyorum.

….


SEVGİLİ SU

BEN ANKARA'DAN E.

EVET VENÜS TILSIMI HARİKALAR YARATIYOR. BUNU SÜREKLİ YAPTIĞINIZDA YANİ VENÜS'ÜN TARİHLERİNDE GERÇEKTEN MUCİZELER YARATIYOR .VENÜS TILSIMINI UYGULAMADAN ÖNCE SIRADAN RÜTİN BİR YAŞANTIM VARDI AMA İLK UYGULAMAMDAN İKİ GÜN SONRA PARTNERİMLE UNUTULMAZ BİR GÜN GEÇİRDİM. BANA SÜREKLİ-"SEN 2 GÜN ÖNCE GÖRDÜĞÜM İNSAN DEĞİLSİN, SANKİ GÖZLERİM KAMAŞIYOR SENİ GÖRÜNCE, İNANILMAZ BİR ÇEKİCİLİK VAR SENDE" DİYOR. HAYRETLER İÇİNDE KALDI.KISMETİM ANORMAL DERECEDE ARTTI, İNANIN SADECE SIRADAN GAYRİ İHTİYARI BAKTIĞIM İNSANLAR BİLE HEMEN YANIMA GELİP KONUŞMAĞA ÇALIŞIYORLAR. BEN BİLE ŞAŞIRIYORUM. KENDİ KENDİME BEN AYNI İNSANIM NE OLUYOR BU İNSANLARA DİYORUM. AMA GERÇEKTEN İÇTEN GELEREK VE YÜREKTEN İSTEYİNCE VENÜS SANA VERİLMESİ GEREKENDEN FAZLASINI VERİYOR.TEŞEKKÜRLER SU HANIM BİNLERCE TEŞEKKÜR EDİYORUM BANA BU İMKANI SUNDUĞUNUZ İÇİN

SEVGİYLE SAĞLIKLA KAL.


Sevgili Su hn,Mailimi yayınlamanızı rica ederek başlamak istiyorum. Lütfen ismimi vermeden. Bu maili, deneyimlerimi okuyucularınızla paylaşmak istediğim için yazıyorum. Beni hatırlayacaksınız birkaç seminerinize katıldım( Venüs ve Merkür). Jüpiter seminerinize katılamayacağım için DVD.alarak uygulamamı, yurt dışına çıktığım bir gün yaptım. Venüs çekicilik kazanma uygulamasını yaptığımdan bu yana kendimi daha çekici ve güzel hissediyorum işin tuhafı bunu eşimde hissediyor olmalı, beni çok güzel bulduğunu söyleyip duruyor. Biz ayrılma noktasındaydık şimdi ikinci balayımıza çıkmaya karar verdik.