Friday, September 12, 2008

SON DAKİKA E-POSTASI

Bu geri bildirim e-postası az önce geldi. Sıcağı sıcağına yayınlıyorum. Mutlu kişilerin sayısı arttıkça, mutluluğumuz artıyor. Aylin'e ve daha nicelerine ömür boyu mutluluklar diliyorum.




Merhaba Su hanım,


BENCE BU BIR MUCIZE.......




Çok mutluyum ve hala inanamıyorum :))))




Geçen ay tesadüfen internetten sayfanıza rastlayıp Venüs Tılsımına gelmiştim, çok mutsuzdum , erkek arkadaşım hiç bir neden göstermeden benden ayrılmıştı. Ve bir umut seminerinize geldim, itiraf etmeliyim hem inanmak istiyordum işe yaramayacağına, hem de bir yanım bu kadar basit hareketlerle de bir şey olmaz ki diyordu... Ama bir şeylere inanmaya ihtiyacım vardı. Sonra evde de 1 kez Venüs tılsımını denedim.



Ve yine sayfanıza bakarken Jüpiter'e de katılayım bari dedim, 7 Eylül pazar da size geldim belki hatırlardınız beni....



Aslında size geldikten sonra bir rahatlama ve kendime güven hissediyordum bu da hoşuma gidiyordu.



Neyse , 2 gün sonra yani bu Salı günü !!!!!! erkek arkadaşım aradı, benimle konuşmak istediğini söyledi, bu benim için hayatımın şokudur.. Çünkü ölse aramayacak biri olduğunu biliyorum, buluştuk, tam 2 saat konuştuk, neden böyle davrandığını ailesinin birlikteliğimize karşı çıktığını ve ne yapacağını bilmediğini söyledi.



Çünkü ben daha önce evlenip ayrılmıştım, sebepte bu, benimle yine görüşmek istediğini söyledi, belki zamanla her şey düzelir dedi, ayrıca bana asla iltifat falan etmeyen biridir, o gün çok güzelsin , harikasın vs gibi iltifatlar etti ( Venüs Tılsımından mı acaba? :) ) daha da şaşırdım. Size ne kadar teşekkür etsem azdır, bundan sonra ilişkimiz devam etmese de benim istediğim gelip bana yalvarmasıydı, bu da oldu, kendimi harika hissediyorum.



Allah sizden razı olsun.


Ay tılsımına da mutlaka geleceğim.




Sizi çok seviyorum.


Kendinize iyi bakın.... Saygılarımla, Aylin