Sunday, January 13, 2008

OCAK 2008 SEMİNER PROGRAMI



REZERVASYON YAPTIRMADAN ÖNCE LÜTFEN LIGHT BUYULER LİNKİNE TIKLAYIN VE İLGİLİ YAZILARI OKUYUN

2008 de seminer düzenlemeyecektim ve bunu son katılımcılara bildirmiştim. Ama mailler ve telefonlarla gelen seminer talepleri hiç olmazsa yılın ilk aylarında azaltarak da olsa seminer programımızı sürdürme kararı almamıza sebep oldu.

Tarot randevuları için başka tarihler talep etmemenizi özellikle hatırlatmalıyım. Bundan böyle ayda 2 gün Tarot okumaları için ayrılacak, diğer talepler kabul edilmeyecek.

Maille bilgi alabilir ve seminerlere rezervasyonunuzu yine maille yaptırabilirsiniz. Katılamayanlar, İstanbul dışında bulunanlar Jüpiter DVD.si ve malzeme paketi siparişinizi Merih Hanıma( astroakademi@gmail.com) verebilirsiniz.


17 OCAK PERŞEMBE- ÖZTANIK OTEL-TAKSİM

2008 KİŞİSEL HOROSKOP YORUMUNUZ (12.00-14.00)


TAROT OKUMASI (Kişisel)- ( 14.00-17.00) (Seminer dışında tarot okuması randevusu verilmeyecektir)

REİKİ-1-uyumlama (17.00-18.00)

REİKİ-2-uyumlama (18.30-19.30)

VENÜS SEMINERI-( 20.00-21.00)

19 OCAK CUMARTESİ -CİHANGİR YOGA MERKEZİ-CİHANGİR

MERKÜR SEMİNERİ-(14-15)

Rezervasyon ve detaylar için: astroakademi@gmail.com( Merih Doğa-Asistan)

Katılım için:Ad-Soyad-Telefon-Doğum tarihi ve meslek bilgilerinizi eksiksiz iletin lütfen.

Rezervasyonlar 15 kişiden sonra kapatılacaktır.


Jüpiter ve Venüs Büyüsü seminerleri bir süredir devam ediyor. Katılımcı sayısı her seferinde katlanarak artıyor. Bu arada maille bana ulaşan sorular da artıyor. En çok sorulan soru şu:

Nedir Jüpiter Büyüsü? Ve Venüs Büyüsü? Hangi durumda hangisini uygulamalıyız?

Jüpiter Büyüsü, şansınızı kazanmanız ve görebilmeniz için olağan üstü etkiler yaratır.

Venüs Büyüsü çekiciliğinizi arttırır ve ilişkilerde yakaladığınız şansı kalıcı kılar.

İlişki sorunlarınızı çözmek için Jüpiter Büyüsü yapsanız bile, ilişkinizde sürekliliği sağlamak için Venüs Büyüsüne ihtiyacınız var.

Jüpiter Büyüsü: para, iş, eğitim, kariyer gibi konularda gerçekten ihtiyacınız olan şansı ayağınıza getirir. Şansınızın bulunduğu noktayı görmenizi sağlar. Şansınıza doğru yürümenizi sağlar. Şanssız gelişecek olaylardan uzak kalmanızı sağlar. Sürprizleri peş peşe yaşarsınız. Yapayalnız geçen yıllardan sonra gerçek aşka rastlarsınız. Sevgiliniz geri döner, evlenme teklif eder ve aynı anda hayal ettiğini evi bulup satın alırsınız. Hepsi yaşam süreniz içinde şansla ilgili gelişmelerdir.

Venüs Büyüsü: çekiciliğinizi arttırma büyüsüdür. Daha güzel, daha çekici, daha hoş görünmeniz, kendinizi olağanüstü hissetmeniz için Venüs Büyüsü yapmalısınız. Gerçek aşka yürümek, sahte ve gelgeç ilişkilerden uzak kalmak için, Venüs Büyüsüne Kararlılık Büyüsü (Mars) eklemeniz de yerinde olur. İlişki sorunlarınız varsa, yeterince sevilmiyor ve beğenilmiyorsanız çözüm Venüs Büyüsündedir. Partnerinizin sizi istemediğini ya da ilgilenmediğini hatta sevmediğini düşünüyorsanız Venüs Büyüsüne ihtiyacınız var. Henüz sizi fark etmeyen bir sevgili adayının gözlerinin sizden başkasını görmemesi ise dileğiniz Venüs Büyüsü yapmalısınız. En önemlisi; evlenmek arzusundaysanız tek çözüm Venüs Büyüsüdür. Duygusal ilişkiler modern çağın en zorlu konusu olmaya başladı. İlişkilerinize anlam kazandırmak, kalıcı kılmak ve sevgiyle sürdürmek istiyorsanız Venüs Büyüsü tek ilacınız.

Su Hanım merhaba,CD bana ulaştı. Aynı akşam uygulamayı izleyerek yaptım. Ertesi sabah telefonun sesiyle uyandım. 6 ay önce ayrıldığım ve bir türlü aklımdan çıkaramadığım, uzak bir kentte yaşayan erkek arkadaşım kapıda olduğunu söylüyordu. Kapıyı açtım elinde güllerle ve bir pırlanta yüzükle çıkagelmiş. Bu bir mucize. Size binlerce teşekkür.
......
Sevgili Su Hanım,bize yaptığınız iyilikler için size duacıyım. İşlerim kötü gidiyordu ve batmak üzereydim. Neredeyse son paramla Jüpiter uygulamasını anlatan DVD yi satın aldım. İş yerimi kapatacak yada bir ortak bulup devam edecektim. Uygulamayı yaptığım hafta bir arkadaşım yakın akrabalarından birinin benimle ortaklık için görüşmek istediğini bildirdi. Almanya da yaşayan bu kişiyle şu anda ortak olduk ve yurt dışına satış yapmaya başladık. İnanamıyorum. Bu kadar kısa bir sürede yeni bir araba sahibi de oldum. Bir sihir insanın hayatını nasıl bu kadar değiştirir anlaşılır gibi değil ama inancımı her zaman korudum. Sizin için daha çoğunu diliyorum. Allaha emanet olun.
……
Sayın Su KARAKUŞ,Önce size kendimi hatırlatmak istiyorum.Kasım ayında sayfanızı incelerken ilgimi çeken Jüpiter büyüsünü uygulamak istemiş ve size Jüpiter tütsüsünün nasıl bulabileceğimi sormuştum. Siz de bana bu konuda yardımcı olmuştunuz.Sonra sizden isimlerini aldığım tütsü ve yağlarla çok yakın kız arkadaşımla birlikte ayrı ayrı zamanlarda bu büyünün tılsımına inanarak (bunda sizin yazmış olduğunuz yazıların çok samimi ve bize içten gelmesi çok etkili oldu) uyguladık. Sonuçlar inanılmaz oldu.Öncelikle kendimden örnekler vermek istiyorum. Şans büyüsü olması benim için çok önemliydi. Yolunda gitmeyen birçok şeyin düzeleceğine inanarak yapmıştım. Bu büyüyü yaptıktan 2 gün sonra, 6 aydır hiç haberleşmediğim erkek arkadaşım çat kapı geldi. Ve bu yolunda gitmeyen ilişkimde cevaplarını bir türlü alamadığım sorularımın cevaplarını tek tek ben sormadan itiraf etti. Çok şaşırdım çünkü yaklaşık 3 senedir anlam veremediğim sıkıntılar yaşamıştım. Ve o gece bana evlenme teklif etti. Şu an hala evli değiliz çünkü halletmemiz gereken bir takım sorunlar var.Kız arkadaşıma gelince o da bu büyüyüyü yaptıktan 6 saat sonra İzmir'deki erkek arkadaşı aradı ve evlenme teklif etti. Aynı gün olması çok şaşırtıcıydı. 2 hafta sonra da aynı kız arkadaşıma piyangodan 500 milyon para çıktı. Bu ve benzeri olaylar küçük de olsa devam etti.Bizim günlük sıradan hayatımızda şaşırtıcı şeylerdi. Diğer yazmış olduğunuz light büyülerinizden birkaçını daha uyguladık. Sonuçlar inanılmazdı.Artık Web sitenizin tiryakisiyiz. Her konudaki yazılarınızı büyük bir zevkle okuyoruz. Özellikle tarotla ilgili yazılarınız ilgimizi çok çekti. Biz de size tarot baktırmak istiyoruz.....Göstereceğiniz ilgi için şimdiden teşekkür ediyoruz. Cevabınızı dört gözle bekliyoruz. Sağlık ve mutlulukla kalınız.....