Tuesday, January 22, 2008

OKUYUCULARDAN TAZE MEKTUPLAR



Su hanım bu mümkün mü; Jüpiter Büyüsünü uyguladıktan 1 hafta sonra dileğimde geçen işten kabul edildiğimi bildiren bir telefon geldi. 1 haftada Jüpiter büyüsü işe yaradı. İnanamıyorum buna. İşe alımları 2 ay sonra başlatacaklarını söylemişlerdi. Minnettarım. İyi ki katılmış ve sizi tanımışım.

…..

Merhaba Su hanım nasılsınız? Ben seminerinize çok katılmak istemiş fakat katılamamıştım.

Zar zor da olsa yardımınızla gerçekleştirdim Jüpiter Büyüsünü. Size daha önce yazmayı çok istedim fakat olmadı; ev değişikliği yaptım, internet yoktu, p.t.t grevi ve bir sürü aksilik derken, nihayet bağlandı ve size yazabiliyorum.


Büyümü gerçekleştirdikten yaklaşık 1 ay filan sonra ilk çıktığım erkek arkadaşım beni buldu, yıllardır arıyormuş, o kadar çok şaşırdım ki anlatamam. Küs ayrılmamıştık bazı aksilikler yüzünden böyle olması gerekiyordu ama o zamanlar biz birbirimizi çok seviyorduk. Aradan 15 yıl geçti ve karşıma çıktı.

Bu arada farklı bir sketörden iş teklifi aldım. Paylaşmak istedim


A.

…………..

Merhaba Su Hanım,

Venüs ve Jüpiter seminerlerinize katılmıştım. Sıcak ve enerji dolu halinizle hepimizi çok etkilediniz, büyüleri yürekten ve büyük bir zevkle yaptık. Bu nedenlerle mi bilemiyorum, birkaç gün sonra, benimle hiç ilgilenmediğini düşündüğüm kişi, birlikte yemeğe çıkmayı teklif etti. Şimdi beraberiz. Dün akşam beraberliğimizin ilk ayını kutladık. Bu arada iş yerimizden hatırı sayılır miktarda prim ödeneceği haberini aldık. Bu ödeme ile birlikte küçük bir yurt dışı tatili yapmaya karar verdik. Bir dahaki seminerinize sevgilimle birlikte katılacağım. Hala olanlara inanamıyorum. Çok teşekkürler.

Semiha

…..

Merhaba Su Hanım,


Gectigimiz yaz ortasinda sizinle tanismistik .Bana hem tarot okumasi yapmistiniz hem de 2yuz.com sitesi icin bir davetiye gondermistiniz. O siralar senaryo
yazmayi mesleki boyuta tasimak icin cabalamakta, bu yolda devam etmeli miyim etmemeliyim ikilemini yasamaktaydim. O sirada sizinle yolum kesisti ve bana
bu konuda tarot okumasi yapmistiniz. Ve bu okumada bana iki kisiyle yolumun kesisecegini ve bana destek olacaklarini soylemistiniz. Nitekim yaklasik iki ay
once 2 kisiden olusan bir senaryo ekibine dahil oldum ve dediginiz gibi gercekten destek oluyorlar bana .

Bir aksilik olmaz ise mart ayinda yayinda bir dizimiz olacak ( benim gorevim su an icin elbette ki asistanlik boyutunda ama su an icin fazlasini da beklemiyordum )

İlerleyen gunlerde (mart gibi ) bu sefer dizi icin sizden bir randevu talebinde bulunacagim.

Gorusmek uzere . . .

V. Y

………

SU abla merhaba,

Kendimi hatırlatmak gerekirse,sizden 2 kere tarot danışmanlığı aldım,ilişkim hakkında yorumunuzda ,15 Agustosta yapmıştınız, 2 veya 4 ay sonra nişan gördüm demiştiniz...21 ARALIK ta nişanlandık BİZ :))))teşekkürü bir borç bilirim...

Size bir sorum olacak..Önümüzdeki 6 ay içinde kısmet olursa evlenmeyi planlıyoruz...Ya da şartlar bu şekilde daha uygun gibi görünüyor...Yaklaşık 1-2 haftadır kafama takılan ve düşündüğüm birşey var, şayet evlenirsek evliliğimin kalıcı ve güzel olması için hangi tarihler arasında nikah yapmalıyız???

B.N

………

merhaba Su ;


nasılsınız?


Uzun zamandan sonra bugun ilk defa yılbasından itibaren yazılarınızı okudum .... o kadar sacma bir kosusturmaca icinde zaman akıyor ve insan yoğun olmayı bir iş sayıyor iste kendimizi mi tatmin ediyoruz bilmiyorum gercekten...ama sizi özlemişim optimist olmayı sizin sayenizde öğreniyorum belkide:)


okudugum yazılardan ....yılbası yazınızı cok sevdim...Bütün bir yılın sevgi dolu gececeğine bir işaret herhalde:) 2008 huzurlu olur umarım 31 aralık gecesi gibi:) hepimiz için:)

Ve bugun ki yazıya cidden üzüldüm...İlk mailimde bende sizin bedeva horoskop yorumladıgınızı sanmıstım kendimden utanmıstım onu hatırladım...:) belki de bende o zaman sizi sinirlendirenlerden biriydim ...


2010 yılından önce ev almanızın icten bile olmadıgını düsünüyorum bu fazla iyiniyet ile :)

Kendinizi üzmeyin ..Allah bu insanları sizin sabrınızı sınamak ve +ları ard arda hanenize yazmak icin gönderdi eminim:)...Hele su reiki gurusunun yapabileceklerini sıraladıgınız kısma bayıldımmmmmmmmm:)


Kırmızı ayakkabılı pamuk kadın:).. Öpüyorum iç huzurunuzun hiç eksik olmasın..

S.Şirin

……