Friday, January 18, 2008

MERKÜR GERİLEMESİ- MERKÜR BÜYÜSÜ


“ya su abla ben astrolojiye inanıyorum eyvallah da bu merkür gerilemesi noluyo allah aşkına? 2 gündür delirmek üzereyim. dün şirketteki 2 bilgisayarım da sapıttı, attığım mailler ya yanlış şekilde ulaştı ya da yalnış insanlara ulaştı doğru gönderdiğim halde sonra da bozuldular. Bugün cep telefonumu kaybettim sabah sonra akşamüstü hiç olmıycak biyerden olmıycak bi insan aradı ve cep telefnumu bulduğunu söledi kavuştum çok şükür. Akşam eve geldim ve evdeki bilgisayarım ve laptopum ikisi de ayrı ayrı sapıttı bu sefer. Ekrana bişeyler yazıyorum benim yazdığımdan farklı şeyler yazılıyo, bi anda açmadığım program kendiliğinden açılıyo, açık olanlar kendiliğinden kapanıyo, msn de birine yazıyorum biliyorum ki o kişiye yazıyorum mesajı ama başkasına gidiyo.. Bu nedir ya görünmez biri dalga geçiyo sanki, şaka gibi. Bunu önlemenin bi yolu varsa söle deliricem cidden çünkü. Dayanamadım sana mesaj atmak zorunda hissettim kendimi sonunda. Umarım bu mesajda sapıtıp sana diye başkasına gitmez. Saç baş yoluyorum burda ya. Tamam merkür gerilemesinin etkili olduğunu duydum ama bu kadar mı yani?”


Klasik astrolojiye göre Merkür gerilemeye başlamadan 15 gün önce gerileme hareketinde yapacağı şakaların sinyallerini gönderir. 28 Ocakta Kova burcunda başlayacak gerilemenin sinyalleri de sevgili Ertaç’a tam 15 gün önce gelmiş.


Zaman zaman kendinizi aptallaşmış, kafanız karışmış hissedersiniz. Söyledikleriniz yanlış anlaşılır, siz başkalarını sık sık yanlış anladığınızı fark edersiniz. Anahtarlarınızı kaybedersiniz, cep telefonunuzu kaybedersiniz dahası en önemli evrakınızı kaybedersiniz. Yolculuk biletleriniz, pasaportunuz ortalıktan kaybolur. Faturalar yok olur. DVD çalarınız, televizyonunuz peş peşe bozulur, sözleşmişlerdir sanki. Sevgiliniz her kızgınlık anında söylediğiniz cümleleri ilk kez ciddiye alır ve çeker gider. Şaşırır kalırsınız.


Bitmeyen bir şakalar dizisiyle Merkür Show’u yaşarsınız.


Bu dönemin ne zaman başladığını ve ne zaman sona erdiğini bilirseniz hafif atlatır, sinirlerinizi bozmaz dahası önlem alırsınız. Bilmezseniz yukarda ki olaylar dizisini yaşayan Ertaç gibi delirmeye yakın hissedersiniz.


Merkür gerilemesi 28 Ocak-19 Şubat arasında, Kova burcunda oluşacak. 15 gün öncesinden, 15 gün sonrasına dek etkisini hissettirecek. Bu dönemde sözleşme imzalamamalı, yeni bir işe başlamamalısınız. Kova sosyal olaylar ve arkadaşlarınız ile dileklerinizin alanıdır. Arkadaşlarınızla yanlış anlamalar nedeniyle kopuşlar yaşayabilir, dileklerinizi erteleyebilir ve grup üyeliklerinizde huzursuzlukla yaşayabilirsiniz.


İletişim hataları her türden ilişkinize zarar verir. İletişim hatalarının zararlarından korunmak, partnerinizle daha doğru bir iletişim kurabilmek,

sevginizi-öfkenizi-kıskançlığınızı doğru ifade etmek, onun aslında ne demek istediğini doğru anlamak, konuşmayan sevgiliyi konuşturabilmek ve duygularını öğrenmek, cümlelerinizin etkisini arttırmak, kırgınlıkları affettirmek istiyorsanız,

Merkür gerilerken doğmuşsanız ve sık sık yanlış anlama kurbanı oluyorsanız, ne demek istediğinizi bir türlü anlatamıyorsanız, çok konuşuyor ve ya cümle kurmakta zorlanıyorsanız,


Sınavlarınızda başarı oranınız düşükse, okul başarınızı arttırmaksa hedefiniz,

Satış yapıyorsanız ama dilediğiniz kotayı tutturamıyorsanız, eğitimciyseniz ancak ders anlatmakta zorlanıyorsanız, sözel veya yazılı iletişime dayalı bir iş yapıyorsaqnız ve ilerlemek istiyorsanız,


Merkür Büyüsü Uygulamasına hepinizi bekliyorum.


19 Ocak 2008 de Ay İkizler burcunda yol alacak ve dahilerin burcu Kova da yerleşen Merkür’le üçgen yani olumlu açı yapacak. Büyünüz için nefis bir açı yakalamak her zaman kolay değildir. Şubat ayı boyunca Merkür gerilemesi nedeniyle Merkür Büyüsü uygulaması yapılmayacaktır.