Tuesday, January 01, 2008

YENİ YIL HEDİYELERİNİZ HAZIR!


JÜPİTER BÜYÜSÜ DVD.Sİ, KULLANILAN MALZEMELERLE BİRLİKTE ŞIK HEDİYE PAKETİNDE!

Ailenize, partnerinize ve ya arkadaşlarınıza sürpriz ve farklı bir hediye vermek mi istiyorsunuz? Onlara şansın yolunu açmak, yeni yıl dileklerini gerçekleştirmelerini sağlamak yürekten dileğiniz ise:

Şık paketin içinde :

Doğru uygulama yönteminin anlatıldığı görüntülü bir DVD,
Jüpiter sihirinde kullanılan malzemelerin tamamı, (Jüpiter Öz yağı ve Tütsüsü ile birlikte)
2008 boyunca sihirinizi tekrar yapabileceğiniz tarihler
bulunan DVD verebileceğiniz en anlamlı yılbaşı hediyesidir.

Jüpiter DVD sinden uygulama yapanların geri bildirimleri:

Su Hanım merhaba,CD bana ulaştı. Aynı akşam uygulamayı izleyerek yaptım. Ertesi sabah telefonun sesiyle uyandım. 6 ay önce ayrıldığım ve bir türlü aklımdan çıkaramadığım, uzak bir kentte yaşayan erkek arkadaşım kapıda olduğunu söylüyordu. Kapıyı açtım elinde güllerle ve bir pırlanta yüzükle çıkagelmiş. Bu bir mucize. Size binlerce teşekkür.
......
Sevgili Su Hanım,bize yaptığınız iyilikler için size duacıyım. İşlerim kötü gidiyordu ve batmak üzereydim. Neredeyse son paramla Jüpiter uygulamasını anlatan DVD yi satın aldım. İş yerimi kapatacak yada bir ortak bulup devam edecektim. Uygulamayı yaptığım hafta bir arkadaşım yakın akrabalarından birinin benimle ortaklık için görüşmek istediğini bildirdi. Almanya da yaşayan bu kişiyle şu anda ortak olduk ve yurt dışına satış yapmaya başladık. İnanamıyorum. Bu kadar kısa bir sürede yeni bir araba sahibi de oldum. Bir sihir insanın hayatını nasıl bu kadar değiştirir anlaşılır gibi değil ama inancımı her zaman korudum. Sizin için daha çoğunu diliyorum. Allaha emanet olun.
....
Jüpiter dışında DVD satışımız yoktur. İstanbul ve Ankara satış noktalarımız mevcuttur. Siparişlerinizi astroakademi@gmail.com( Merih Doğa) dan verebilirsiniz. 24-28 saat içinde sevdiklerinize hediyesi ulaştırılır.