Sunday, December 02, 2007

İSTANBUL BÜYÜLENMEYE DEVAM EDİYOR

JÜPİTER BÜYÜSÜ UYGULAMA TARİHLERİ VE SAATLERİ YAYINLANDI KAÇIRMAYIN!

Uzun zamandır, haftalık yazılarım dışında yeni bir makale yazmadım. 2008-2009 Astroloji Rehberini hazırladığımı kimi okuyucularım anladı, kimileride öğrendi. Nihayet çalışmalar bitti, kitap baskıya girdi. Benim de yeni makalelerle tekrar sizlerle buluşma zamanım geldi.
Bundan böyle ASTROLOJİ, TAROT ve REİKİ hakkında öğretici makalelerimi son hızla yayınlama çabasında olacağım.

Dahası Gezegen Büyüleri seminerler dizisi daha kapsamlı devam edecek.

Ay Büyüsü ile duyarlılığınızı arttıracak, tepkilerinizi farkındalıkla birleştirecek, duyarlılığınızı çoğaltacaksınız. Büyünüzü başarıyla tamamladıktan sonra, başkalarının ne düşündüğünü ve ne hissettiğini algılamakta zorlanmayacaksınız.

Venüs Büyüsü ile kendinizi daha çekici kılacak, bir model kadar beğenilesi olduğunuzu kanıtlayacaksınız.

Merkür Büyüsü ile anlayışınızı arttıracak, çözümleme gücünüzü, sınavlardaki başarınızı, satış yeteneğinizi, yazarlık eğilimlerinizi, sevdiğinizle iletişimde başarınızı çoğaltacaksınız.

Mars Büyüsü ile kararlılığınızı pekiştirecek, kilo sorununuzu çözecek, diyetinizi başarıyla sürdürecek, kötü alışkanlıklarınızdan kurtulmakta kararlı davranabileceksiniz. Uslanmaz kalbinizin vefasız aşktan kurtulması için kararlılık büyüsünün mucizevi etkisiyle rahatlayacaksınız.

Güneş Büyüsüyle sağlığınızı koruyacak yada sağlıksız yönlerinizin tedavisini bulacaksınız. Kolay hastalanan bir insansanız vücudunuzun sinyallerini okumayı öğreneceksiniz. Yeterince sağlıklıysanız, sorun yaşamamak için büyünün eşsiz gücü korunmanızı sağlayacak.
Jüpiter Büyüsüyle iyi şansı kendinize çekecek, her konuda şanssızlıklara son verecek ve mucizelere inanmaya başlayacaksınız.

Satürn Büyüsüyle durağanlıktan kurtulacak, zor günleri geride bırakacak, tıkanıklıkları ve engelleri kolayca aşacaksınız. Durumunuzu denetleyemediğinizi, şansın sizi terk ettiğini düşündüğünüz dönemlerden alçakgönüllülük ve içtenlikle kurtulacaksınız.
Mars gerilediği için Şubat ayına dek Mars Büyüsü uygulamasını yapamayacağız.

ÖNEMLİ NOT: Uygulama seminerlerine katılım için astroakademi@gmail.com dan rezervasyon yaptırmanız gerekiyor. Sevgili asistanım Merih Doğa size bu konuda yardımcı olacak.
Uygulama seminerlerine katılamayanlar Jüpiter cd.si edinebilir sihirsel sembolleri öğrenebilirler. Cd. öğrencileri malzeme bilgilerini ve uygulama tarihlerini de alabilecekler.



8 ARALIK 2007 JÜPİTER BÜYÜSÜ UYGULAMA SEMİNERİ
Saat: 14.00-15.00
Saat:20.00-21.00
9ARALIK 2007
Saat:14.00-15.00
Saat:20.00-21.00
Ücret:110 YTL./1 seans
Malzemeler tarafımızdan sağlanacaktır.
Rezervasyon:astroakademi@gmail.com

Yer: Cihangir Yoga Merkezi. Meclis-i Mebusan Yokuşu No:15 Plato Film okulu binası - 4. kat-Fındıklı. (Hızlı tramvay durağına yürüyerek 2 dakika)

YETİŞEMEYENLER CD. SİPARİŞLERİNİ astroakademi@gmail.comdan verebilirler





LİGHT BÜYÜ GERİ BİLDİRİMLERİ



Su abla inanamıyorum. Merkür büyüsünü yaptıktan sonra sınavlarımdan 90 çekmeye başladım..

.....






Su hn. Merkür büyüsü uygulamasıyla sevgilimle iletişimimiz kolaylaştı ve biz artık anlaşan örnek çiftler haline geldik. Çok teşekkürler..

......





sevgili Su hanım,uzun zamandır takip ediyorum sitenizi ve sayfalarınızdan bulduğum şekilde ritüelleri denedim..8 kasım perşembe günü Venüs büyüsünü uyguladım, 10 kasım cumarteside Mars büyüsünü..bilinçaltı kodlamak mıdır bilinmez ama kendimi inanılmaz derecede kararlı hissediyorum ..hayatımın büyük yıkım yaşadığı bir döneminde böyle değişiklikler insanı evrendeki yüce kanunlar hakkında düşündürüyo...!!!uzun lafın kısası pazar günü ani ve inanılmaz karlı bir iş teklifi aldım ve şehir değiştiriyorum kısa bir süreliğinede olsa....bugün itibariyle bankaya hatırı sayılır bir mebla yatırılıyo...ve en önemlisi ben kendimi çok güçlü ve başaracak şeyleri olan biri olarak hissediyorum....sırada; beklediğim ;ilişkiyle ilgili haber geldi....ama bunun için bugün uygulayacağım jüpiter büyüsünü tamamlamak gerekli sanırım....teşekkürler herşey için....sevgiyle kalın

......






Sayın Su KARAKUŞ,Önce size kendimi hatırlatmak istiyorum.Kasım ayında sayfanızı incelerken ilgimi çeken Jüpiter büyüsünü uygulamak istemiş ve size Jüpiter tütsüsünün nasıl bulabileceğimi sormuştum. Siz de bana bu konuda yardımcı olmuştunuz.Sonra sizden isimlerini aldığım tütsü ve yağlarla çok yakın kız arkadaşımla birlikte ayrı ayrı zamanlarda bu büyünün tılsımına inanarak (bunda sizin yazmış olduğunuz yazıların çok samimi ve bize içten gelmesi çok etkili oldu) uyguladık. Sonuçlar inanılmaz oldu.Öncelikle kendimden örnekler vermek istiyorum. Şans büyüsü olması benim için çok önemliydi. Yolunda gitmeyen birçok şeyin düzeleceğine inanarak yapmıştım. Bu büyüyü yaptıktan 2 gün sonra, 6 aydır hiç haberleşmediğim erkek arkadaşım çat kapı geldi. Ve bu yolunda gitmeyen ilişkimde cevaplarını bir türlü alamadığım sorularımın cevaplarını tek tek ben sormadan itiraf etti. Çok şaşırdım çünkü yaklaşık 3 senedir anlam veremediğim sıkıntılar yaşamıştım. Ve o gece bana evlenme teklif etti. Şu an hala evli değiliz çünkü halletmemiz gereken bir takım sorunlar var.Kız arkadaşıma gelince o da bu büyüyüyü yaptıktan 6 saat sonra İzmir'deki erkek arkadaşı aradı ve evlenme teklif etti. Aynı gün olması çok şaşırtıcıydı. 2 hafta sonra da aynı kız arkadaşıma piyangodan 500 milyon para çıktı. Bu ve benzeri olaylar küçük de olsa devam etti.Bizim günlük sıradan hayatımızda şaşırtıcı şeylerdi. Diğer yazmış olduğunuz light büyülerinizden birkaçını dahauyguladık. Sonuçlar inanılmazdı.Artık Web sitenizin tiryakisiyiz. Her konudaki yazılarınızı büyük bir zevkle okuyoruz. Özellikle tarotla ilgili yazılarınız ilgimizi çok çekti. Biz de size tarot baktırmak istiyoruz.....Göstereceğiniz ilgi için şimdiden teşekkür ediyoruz. Cevabınızı dört gözlebekliyoruz. Sağlık ve mutlulukla kalınız.


....







Merhaba ben Benay,sitenizi tesadüf googledan buldum 5 köşeli yıldız ve ışık çemberi ritüellerini denedim. Ne yapabildim yapamadım bilmiyorum ama bu bana hoş bir neşe heyecan keyif verdi :) sıradan fizik kanunlarının dışına çıkabilmeyi hissetmek çok güzel eğer öğretmekten zevk alırsanız sizden bir şeyler öğrenmeyi çok isterim seminerler olursa ve davet ederseniz çok sevinirim.


…..







Merhaba Su Hn.18 Eylül de bende Jüpiter büyüsünü uyguladım. Ve inanılmaz şeyler oldu hayatımda. Eski erkek arkadaşımla uzun bir aradan sonra tekrar bir araya geldik. Çok iyi bir firmadan iş teklifi aldım ve şu an görüşmelerimiz devam ediyor. 11 Ekim de evimde Venüs büyüsünü de uygulayacağım:) Umuyorum bundan da çok güzel sonuçlar alacağım :) Şimdi kız arkadaşlarımda, sabırsızlıkla 15 Ekim’i bekliyor. O gün hep birlikte Jüpiter uygulamasını yapacağız.


...







Su Hn.Yardımlarınız için bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Bende sizinle paylaşmak istedim duygularımı. İnanın sayenizde astroloji ile ilgili çok şey öğrendim. Özellikle haftalık yazılarınızda, nasıl davranmam gerektiğini, acil kararlar vermemem gerektiğini, daha sakin olmam gerektiğini. Sayenizde hayata daha farklı bakıyorum, gerçekten. Olgunlaştım sanırım :)))Kendinize çok iyi bakın, görüşmek umuduyla.










Su Hanım merhaba,Jüpiter büyüsü İzmir seminerinize katıldıktan sonra uzun zamandır işsiz olan eşim bir ortaklık kurdu, oğlum işe başlıyor ve benim sağlığım düzeldi. Teşekkürler paylaşımınız için.









Su hanim selamlar.En son Venüs büyüsü uygulamasına katılmıştım sizinle. Uygulamalar çok basitmiş gibi görünmesine rağmen sanırım sembollerin bilinçaltındaki etkisi çok büyük, çünkü ilginç gelişmeler oluyor hakikaten. Belki de inanmakla alakalı bilmiyorum ama çok teşekkür ederim böyle bir paylaşım fırsatı için.Ben 15 Ekim de ki Jüpiter uygulamasına da katılmak istiyorum.

….







Su hn,İzmir Jüpiter Büyüsü seminerinize katılmış ve mucizenin bu kadar çabuk gerçekleşeceğini beklememiştim. Beklemediğim bir şekilde yüklüce bir miktar para yarın hesabıma geçiyor. Önerilerim sayesinde çok kazanan bir arkadaşımın hediyesi. Hala inanamıyorum. Çok sevgiler.

...







Su Abla merhaba,Jüpiter büyüsünü uyguladıktan sonra istediğim üniversiteye başvurmam kesinleşti ve kız arkadaşımla inanılmaz bir şekilde barıştık. Her zamankinden daha mutlu ve sevgi doluyuz gibi geliyor bana. Jüpiter Büyüsü için binlerce teşekkürler.

…..







Sayin su karakus,jüpiter büyüsünü uyguladikdan iki gün sonra bir mucize oldu hayatimda uzun yillardir is hayatima bir düzen koyamamistim jüpiter büyüsünü uyguladikdan sonra bir is teklifi aldim hemde istedigim gibi baska bir sehir de hem ev hemde is alani olan bir yerde .Hala saskinim inanin, sayfaniza girmedigim gün yoktur.Iyiki varsiniz diyor ve saskinlikla tsklerimi sunuyorum.