Monday, December 31, 2007

SU KARAKUŞ YEMEK BAHANE DE İDİ.



Efendim,
Bu gün ( 3.1.2008) 11.30-13.00 arasında Kanal Türk de "Yemek Bahane" adlı programın konuğu idim. Aslında daha önce pek çok TV. programına dahil olmuştum ama sanırım en sevdiğim programda olmanın mutluluğu size de yansıdı. Pek çok mail geldi. Sizlerle paylaşmak istedim. (Yemek Bahane hafta içi her gün 11.30-13.00 arasında Kanal Türk de . Mutlaka izleyin.)
OKUYUCU ve İZLEYİCİ MAİLLERİ
Programı tabiki izledim:) En başta çok keyifliydi. Daha çok görünmelisin astrolojiyi insanlara ancak senin gibi bilgili ve ifadesi güçlü biri açıklıkla anlatabilir. Bu sayede herzaman üzüldüğüm yanlışlık olan "bu astroloji faldır, kehanetçiliktir" gibi yaklaşımın önüne geçelebilir.Tebrikler:))Sevgiler,

E.Çalışkan
....



Sevgili Su Hanım,

Bugün sizi katıldığınız yemek programında izledim.nasıl içten ve samimiydiniz.biliyorum siz böyle şeyleri çok sevmiyorsunuz (yani aman ne hoşsunuz sizi çok severim gibi lafları...) ama söylemek istedim .

Bu arada radyo programı dışında, keşke bir de programınız olsa televizyonda...

yeni yıl tüm güzellikleri getirsin hepimize...
sizi ekranda gördüğümüze sevindik..
sevgiler
ayşegül

ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SU KARAKUŞ

……


Çok acil olarak danışmanlığınıza ihtiyacım var,sağlıkla ilgili. Bugün sizi Kanal Türk'te izledim ve inandım. Lütfen acil cevap verir mi siniz?

S. Torun

ASİSTANIM SİZE ULAŞACAK. İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER.
……


merhaba Su hanım,
sizi KanalTürkte izledim ve hemen internetten sitenizi, mail adresinizi buldum...
Danışmanlık için randevu alın diyorsunuz..
Ankara da oturuyorum.. sizden Tarot rica etsem ne yapmam gerekir..
ne kadar zaman önce randevu almak gerekir..
bir İstanbul'a gelişimde ona göre ayarlayabilirim belki..
teşekkür ederim..
iyi çalışmalar,
E. Kul

İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER. MERİH HANIM SİZİNLE İLGİLENECEK.



Merhaba Su Hanım,

Sizi Kanal Türk de tesadüfen izledim. Astrolojinin bir fal olduğunu sanan genç delikanlıya verdiğiniz cevaplar ilgimi çekti. Sizi tebrik etmek istedim. Bilimsel astrolojinin varlığını kabul ettirmek için nasıl çabaladığınızı biliyorum. Verdiğiniz cevaplar için sizi alkışlıyorum.

N.Altınörs

TEŞEKKÜRLER. ŞAHIS, SANIYORUM YAKIN ZAMAN İÇİNDE BİR KASET ÇIKARMA HAZIRLIKLARI İÇİNDE :) SEVGİLER

….

Su hanım merhaba,

Sizi ekranlarda görmekten mutluluk duyduk ve keyifle izledik. Başarılarınızın devamını diliyoruz. Kendi programınız olsa keşke. Bizde her gün izlesek.

A.Samanyolu

İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ŞİMDİLİK RADYODA KENDİ PROGRAMIM SÜRÜYOR. ALEM FM HER PAZARTESİ 14-15 ARASINDA. BİR TV. PROGRAMIM BAŞLARSA MUTLAKA HABERİNİZ OLUR. İNTERNET ADRESİMİ İZLEMEYİ SÜRDÜRÜN.