Monday, October 13, 2008

ŞAKACI VENÜS- ÇAPKIN JÜPİTER


Selamlar Su hn.Merih hn,
Sanırım beni hatırlarsınız.Çok kötü bir dönem geçirdiğimde yazılarınızla moral bulan okuyucunuzum. Seminere gelebilmem bile bir dizi aksilik sonucu rezervasyon teyidinizden iki ay sonra olabilmişti. Seminere geldiğim gün evliliğim bitmişti. Bir yandan da ev sahibinin evimden çıkın dediği bir ortamda biraz olsun pozitif bir enerji hissetmek için Mart sonunda gelmiştim.Sonraki günlerde seminerdeki enerji yoğunluğundan mı bilemiyorum hayatımda bir mutluluk çemberi oluştu sanki.Taşınabilmem için gerekli parayı çok uygun ödemeli kredi olarak buldum. 13 Nisan da yeni evimi yerleştiriyordum. Çok daha güzel bir yere taşındım. Balkonundan denizi seyredeceğim güvercin ve martılara ekmek kırıntısı bırakabildiğim bir çatı katına yerleştim. 26 yıl sonra üniversiteki arkadaşlarım internet ortamında bana ulaştılar . Geldiklerindeki mutluluğumuzu tarif edemiyorum. (Kaybetmekten çok da korkuyorum bu mutluluğu ayrıca)
İçlerinden benim için özel önemi olan birinin gönderdiği şiiri yazıyorum. Hayatımla ilgili umutlarım tükenmişken verdiğiniz pozitif enerjiniz için binlerce kere teşekkürler.

Venüs seminerinizde görüşmek üzere.....
İyi günler dileğiyle

okuldan sonraher dolma kalem, her lacivert kravat,her beyaz gömlek ve yakalık,ve her 12 aralıksen gelirsin aklıma.çocukluk işte, belki de ilk Aşk,belki de ilk delilik.seversin demiştin ya hani bundan sonra da,inan ki o kadar kimseyi sevemedim.ve o iki kelimeyi senden sonra kimseye,ama kimseye söyleyemedim.belki hiç olmadın benim için.belki de azdın.ama olsun,ben hep sana şiirler yazdım.
U.Arslan

Sevgili N.. hanım,

Kıskanılası bu gerçek öyküsünü son Venüs uygulaması sırasında 20 den fazla katılımcı ile sözlü olarak paylaştı. Açıkçası bu paylaşım bana da sürpriz oldu. Sonrasında gelişmeleri yazarak diğer okuyucularımızla da paylaşmak istemiş. Kendisinin kıskanılası durumu için çok fazla söze gerek yok. Şimdi ben de, deniz manzaralı bir ev de yaşamayı dilemek için 7 Eylül Jüpiter tılsım gününü iple çekiyorum.
…………………….

Merhaba; Venüs büyüsü ile size bir geri bildirimim olacak :) çok ilginç geldi bana size anlatmak istiyorum ve aynı zamanda da belki önereceğiniz bir şey olabilir. İki seferdir Venüs tılsımını cd de belirtilen tarihlerde uyguluyorum. Bunu uygularken aklımda; olan ilişkimin güçlenmesi ve iş ilişkisi içinde bulunduğum insanlarla olan ilişkimin güçlenmesi vardı. İnanamazsınız uygulamayı yaptıktan sonra; eskide kalmış ne kadar ilişkim varsa hepsi teker, teker ortaya çıktı :) Şaka gibi ama gerçek ; hatta geçen gün kendi kendime acaba hatırlamadığım biri kaldı mı diye düşündüm :) Tılsımı yaparken aklımın ucundan bile geçmedi eski ilişkilerim ; şunu sormak istiyorum bu tılsımı yaparken eskileri yeniden gündeme getirmemin bir yolu var mı :) sevgilerimle ....Yeşim

Yeşim hanım yazdıklarınızı okuyunca adeta kendimi buldum. Venüs Tılsımı ilişkimizin güçlenmesi veya yeni bir aşka başlamak için yapıldığında eskide kalan aşklar tekrar ortaya çıkıyor ve tamamlanmamış hikayeler tamamlanıyor. Kimi zaman o kişilerden duygusal ilişkilerinize bakış açınız, tavrınız ve tutumunuz ile ilgili geri bildirim alıp, kendinizde beğenmediğiniz, değiştirmek istediğiniz ne varsa değiştirebiliyorsunuz. Kimi zaman onlar tarafından ne kadar sevildiğinizi, unutulmaz olduğunuzu öğrenip özgüven tazeliyorsunuz. Kimi zaman onlardan biri gerçek aşk olarak tekrar kalbinizde yerini alıyor. Eskilerle hesabınız bitmemişse, bilinçaltınızda Venüs’ün çözeceği veya temizleyeceği bir olumsuzluk kalmışsa, eski sevgililerin ortaya çıkması kaçınılmaz. Bununla birlikte sadece eski sevgilisi geri dönsün diye bu uygulamayı yapan pek çok katılımcı da var. Ancak şunu unutmamak gerekir ki ister eskiler gelmesin diye dileyin, isterseniz “n’olur son sevgilim geri dönsün” diye dileyin Venüs’ün işe yaraması sizin o kişiyi gerçekten, yürekten sevmiş olmanıza ve kendinizi de Venüs gibi görmenize, sevmenize bağlı. Bol sevgi dolu günler.