Thursday, October 02, 2008

ABD. DEN BAYRAM MESAJI..


Su Hanim , Merhaba, nasilsiniz?


Size daha dun yazacaktim ama maalesef dun hastaydim cok. Pazartesi gunu yedigim bir yemekten dolayi hafif zehirlendim ve dun savastan cikmis gibiydim, cok bitkindim. Bugun biraz daha iyiyim cok sukur...Sozun kisasi ve asil mesajim: Bayraminiz kutlu olsun! Sevdiklerinizle ve ozellikle de Alex ile keyifli nice bayramlar:)))


Astrolojik olarak yorumlarinizi cok begeniyorum. Bana workshop ta iyi bir yoga ogrencisi olacagimi soylemistiniz. 1 aydir yogaya gidiyorum , yoga ve felsefesini cok seviyorum. Hocam kendimi gelistirdigimi soyluyor, cok seviniyorum. Ayrica turizm alaninda yaraticilik oldugunu soylemistiniz, kisa sureli de olsa turizm okuyorum su anda ve hayal gucumu rahatlikla kullanabilmek beni cok motive ediyor :) Oraya ayak basar basmaz diger workshoplariniza katilabilmek umidiyle ve hayatta daima yeni bir seyler ogrenmemiz dilegiyle:)


Kucak dolusu sevgiler ve nice mutlu bayramlar :)


Serçin
Fotograf: Alex ve ben bayram tatilindeyiz.