Friday, October 10, 2008

E-POSTAMDAN BU GÜNLERDE ÇIKANLAR






Hocam nasılsınız...Beni soracak olursanız iyiyim...

Salonumun eşyalarını değiştirdim.Bayrama yeni eşyalarla girdim. Söylememde bir sakınca yok zannedersem, Jüpiter tılsımında içimden geçirdiğim dileklerimden birisi bu idi. Bir tane daha var o da inşallah gerçekleşirse yazacağım. Siz belki de o zaman pek çok kişinin yada hepimizin içimizden geçirdiklerini hissetmişsinizdir::)).....
Bir de çok uzun zamandır birkaç kilo da olsa zayıflamayı istiyordum bu da
gerçekleşti, bilmiyorum Reiki’ nin bana bir iyiliği olsa gerek...Tekrar kilo almamayı ümit ediyorum. S.M

………………………..


Su hanım,
Her gün yazılarınızı okuyan ve bundan çok keyif alan bir okuyucunuzum. Gerçekten nefes bile almakta zorlandığım bir pazar günü Jüpiter seminerinize katılmıştım ve boğazımda yumru ile girdiğim seminerden ,yüzümde durduramadığım bir gülümseme, içimde inanılmaz bir neşe ile çıkmıştım, hatta bendeki bu değişimi ; siz, henüz seminer sırasında fark etmiş ve işte böyle bir ruh hali geldiğinde Jüpiter’le bağlantı kurmuşsunuz demektir, deyip, öne çıkmamı istemiştiniz, sonrasında yaşadıklarım rüya gibiydi ve hala öyle...Teşekkür etmek yeterli kelime değil bu durumda....

Bugün yazdıklarınızı okuduğumda ,size duyduğum sevgi ve saygının pekiştiğini hissettim. Ben bir doktorum ve çoğu zaman, sınırlarımı zorlayan, tehdit eden hastalarım ve yakınları oluyor, bunu ve böyle zorlu bir eğitimi ben seçtim ve şikayet etmiyorum; sadece hizmetimi, emeğime, eğitimime saygısı olan, yapılan işi benim kadar sahiplenen insanlara vermek ve böyle bir tatmin duygusu yaşamanın hakkım olduğunu biliyorum, sizi çok ama çok tebrik ediyorum, insanın değerlerine sahip çıkarak yaşaması kadar özgürleştirici bir şey yok, ben tılsım seminerlerini çok güçlü bir niyet çalışması olarak görüyorum ve sizi çok seviyorum....I.Ş

…………………………………..

Merhaba,

2008 Ocakta markette kitabınızı alıp okuduğum günden itibaren hemen hemen her gün sitenize göz atmayı alışkanlık edindim. Dün gece sizin sitenizde 9 Ekim burç yorumları için ''Haftanın en güzel günü. Venüs- Uranüs üçgen açısı sürprizlerle keyfimizin yerine gelebileceğini bildiriyor. Su grubu burçlar neşelenirken..'' ifadelerini okurken Allah’ım çok güzel sürprizler olsun diye dua ettiğimi hatırlıyorum.

Avukatım, bugün(9 Ekim) önemli bir duruşmam vardı. Bir konudaki işlemi süre geçtikten sonra yapmıştım…. Çok şaşırtıcı bir şey oldu, daha ilk duruşmada davayı kazandım. Çok büyük ve önemli bir davaydı benim için. Ve daha ilk duruşma. Türkiye’de davaların maalesef ortalama 2 yıl sürdüğü ülkemde. Hakim Yargıtay İçtihadı destekli iddialarımı yeterli buldu ve başka delil istemedi. Kazanma şansımın %40 olduğu bir davayı, daha ilk duruşmada kazandım. Anlaşılacağı üzere hala inanamıyorum:)

Tesadüflere inanmam. Yükselenim Akrep. Yani Venüs-Uranüs üçgen açısı yükseleni su grubu olan bana tam da dediğiniz gibi, sürpriz yaptı keyfimi yerine getirdi ve neşelenmemi sağladı.

Jupiter ve Mars DVD lerine nasıl ulaşabilirim, ödemeyi nasıl yapabilirim, DVD uygulamalarını yapabilmem için bilmem gereken diğer noktalarla beraber sorularımı en kısa zamanda cevaplamanız dileğiyle..

İyi çalışmalar,kolaylıklar..