Wednesday, October 15, 2008

SEVDİKLERİMİZDEN GELENLER

Merhaba Su Hanım,

Öncelikle size güzel bir haberim var.

Arkadaşım ve ben üniversiteyi istediğimiz gibi kazandık ve size reiki gönderdiğiniz için çok minnettarız.

Çok teşekkürler bütün iyi niyetiniz ve o seminerde bize olan ilginiz için.…..

Her şey için sonsuz teşekkürler.

Şükranlarımla,

E.U.B
………………………………………………………………………….



Su hanım merhaba,

Daha önceki mailimde Jüpiter Tılsımından sonra gelen Sevgiliden ve 2. uygulamamdan sonra gerçekleşen evlenme teklifinden bahsetmiştim.

14 Eylül'deki Jüpiter Tılsımını’da ilişkimizdeki maddi engellerden kurtulmak ve maddi konulardan dolayı bana ilgisiz kalan, sinirleri bozulmuş sevgilimin ilgisini tekrar kazanmak için yaptım.
Veee....Geçtiğimiz hafta sonu firmasından beklediği paranın, daha üstünde bir miktar yattığını duyunca içimden 'Yaşasın Jüpiter!...' dedim. Artık ev kredisini kapatması için ucu ucuna yeten parası beklediğinden daha da fazlaydı.

Vee bugün,beraber bankaya gidip kredisini kapattık neşeyle:)
Sonraa (3 saat sonra) 2 senedir bir türlü satamadığı başına bela olan evi sattı! Hem borçlarını kapatıp hem de evi satması çok mucizevi gelsedeee evi alanın, üstüne birde galeriden daha önce baktığımız arabayı ev parasını tamamlamak için vermesi ' Bu kadar da olmaz :) ' dedirtti.

Çok mutlu ve huzurluyuz şimdi!...(-gerçi hala daha inanamıyoruz hiç engelimiz kalmadığına)


Tekrar teşekkürler....

...........................


Merhaba, Atatürk'ün özdeyişlerini sayfanın başına aldığınız için candan teşekkür ediyorum.Türkiye'de okunan ezanlar kadar kutsal olan ulu önder Atatürk diyor ki: (Bu ülkede camilerden yükselen ezan seslerini o dehaya borçluyuz) Hiç durmamak üzere yürümeye karar verenler, asla yorulmazlar.

Not:Çok abarttığımı düşünebilirsiniz,(ya abartalım ya) elimde değil hem çok seviyorum, hem çok şey yapmış. Aklım almıyor düşününce yaptıklarını... Sevgiler Filiz

…………………………………………………………………………………………

Selam Su Hn.

Böyle bir durumda sözlere nerden başlanır bilemiyorum. Ama bir şekilde yaşadığım heyecan ve mutluluğu sizinle ve herkesle paylaşmak istedim.

08.10.2008 de Satürn Tılsımı’na katılmıştım ve 3 gün sonrasında da Jüpiter Tılsımı’na gelmiştim. Ve iyi ki gelmişim... Sizi tanımak ve pozitif enerjiniz, inandığınız şeylere ne kadar bağlı olduğunuz ve arkasında durduğunuzu görünce doğru yerde olduğumu anladım. İlk uygulama Satürn geçmişte yaşadığım ve hala sancıları süren sıkıntılarıma bir ilaç oldu; şu an geçmişimi ve bana yaşattıklarını affettim. Aklımdaki tüm olumsuzlukları sildim, inanılmaz pozitif, heyecanlı, başarma azmiyle doluyum. Kendime ve hayata olan inancımı tekrar geri aldım.

Hemen akabinde (3 gün sonra) katıldığım Jüpiter Tılsımından çıktıktan 4 saat sonra evlenme teklifi aldım:) Şaka gibiydi... Ve tekrar eden günlerde eski ve bende iyi iz bırakan ilişkilerim bir bir aramaya başladı. Şaşkınım... ve kendime olan güvenim bir kez daha arttı. Aslında aramasını istediğim kişi aramadı ama ben artık onun aramasını da beklemiyorum. Sizi tanımam ve bunları deneyimlemem güzel bir şanstı ve ben artık şanslı biri olduğumu da düşünüyorum...

Gerçekten şunu söylemek istiyorum; eğitimini almış ve neyi yaptığını bilen sizle tanıştığım için bu heyecanlarımda sizinde büyük katkınız olduğu için sonsuz teşekkür ediyorum... Sevda....