Saturday, October 04, 2008

ŞAKA GİBİ !.. GERİLİYOR MERKÜR


Bir makale yazıyorum ve önce diz üstü bilgisayarıma kaydetmek istiyorum. Mümkün değil! Birkaç ad değişikliği yapıyorum, dosya adının Türkçe karakterlerinden vazgeçiyorum. Iııhh!..Farklı kaydetmekten vazgeçip cansız diz üstü bilgisayarımın program diline uyum sağlama onun istediği yere ve adla kaydetmeyi deniyorum. Oluyor. Her zamanki gibi yapamıyorum yani yeni bir yol bulmam gerekiyor. Şaka gibi..


Bir-kaç arkadaşı arıyorum. Aradığım kişiye ulaşamıyorsam bile kimse geri dönmüyor. İkinci aramalarda yanıt aynı:

-“Tanıyamadım kim siniz?” Şaka gibi..

Birileri aradığında

- “Telefonum bozuktu acaba sen mi aradın numara görünmüyor?” diyor.

Telefonlar aynı anda bozuluyor. Aradığınız kişiye ulaşılsa da ulaşılamıyor.

Annem görünmez kadın oldu ama biliyorum telefonu açık. Şaka gibi.. Bana kimse ulaşamıyor telefonum kapalı gibi ama açık! Şaka ötesi..

Tv. aniden donuyor. Pilini kontrol ediyorum dolu. Yine de donduruyorum buzdolabımda. Çalışıyor. Şaka gibi..

En keyifli anda fotoğraf makinem düşüyor alçaktan ve yumuşakça.
Ama sonuç şaka gibi: tamir edilemez!

Birilerinin araç alarmları çalıyor yok yere. Kimse dokunmadı bile. Şaka gibi..

Aracında alarm olan birinin -sabaha kadar arsız biri tarafından içki şişesi yağmuruna rağmen- alarmı çalmıyor tanık oldum! Şaka gibi..

Uyumak istiyorum sürekli:

- “Kış geliyor diye olmalı” diyor kimileri. Ama geri bildirimlere bakılırsa herkes aynı anda salaklaştı ve uyumak istiyor.. Şaka gibi…

Nerden çıktıysa eski arkadaşlar çalıyor kapımı. Eski bir dosta rastlıyorum durup dururken. Kucaklıyorum ama hakikaten şaka gibi orda o anda olmak..

Yazdığım e-postaları, aradığım numaraları ve eski faturaları tekrar kontrol ediyorum. Unutulmaması gereken en önemli şeyler unutulmuş. Otomatik ödeme talimatına girmemiş bile. Oysa talimat verilmişti. Gönderilen e-postalar ulaşmamış. Şaka gibi..

Cümleleri yanlış kurmaktan korkuyorum ama cümle kurmaya bile gücüm yok. Benim gibi olduğunu yazan, söyleyen kişileri düşündükçe şaka gibi diyorum.

İyi dostlarımdan biri:

-“Vize almaya çalışmıştım ama günlerce konsolosluğa ulaşamadım. Bugün bir e-posta geldi evrakı ( evrak Arapça da çoğul anlamına geliyormuş öğrendim diyor) ulaştırın diyorlar gidiyorum önerilerin var mı? diyor.

Var! Olmaz mı?

-“Beklediğin vize gelmeyebilir. Gelse bile uçak ertelenebilir. Tam yere ayak bastığında pasaportun kaybolabilir. Otelde ödeme yaparken kredi kartındaki bütün limit yanlışlıkla çekilebilir. Bütün lambalar patlayabilir, anahtarlar kaybolabilir, taksi şoförlerinin grev günü olabilir dahası yurt dışına çıktığın gün en önemli randevunu unutabilirsin. Bu seyahat gerçekleşmeyebilir”

-“Çünkü Merkür hava grubu bir burçta Terazi de geriliyor” diyorum.

-“ Benim oğlum da pasaportunu trende unutmuş” diye çığlık atıyor!

Ben hepsine hazırlıklıyım.

Kimileriniz hepsine hazırlıklı. Onlar doğum haritalarına sahip olanlar yada 1 yılık gelecek analizi alanlar. Şakalara hazırız. Önlem aldık ve bekliyoruz geçmesini, tamir edilesi günleri, yeniden irtibat kuracağımız günleri ve biliyoruz ne yapmamız gerektiğini!

2 kez kontrol etmeye hazırız olasılıkları. Bizler biliyoruz bu şakanın hayatımızın hangi alanında karşımıza çıkacağını.

Hayatınızda bugünlerde oluşan şakalara dikkatle bakın. Sevgilinizden ayrılabilirsiniz! Yanlış bir aşkın kurbanı olabilirsiniz. Anahtarlar, evraklar kaybolabilir ve bütün iletişim yollarınız tıkanabilir. Eskide kalan ne varsa tekrar karşınıza çıkabilir. Her şey bir fıkradaki gibi gelişebilir. Ya da ummadığınız bir anda şakalar “eşek şakası”na dönüşebilir.

Ve eğer kurbanlardan biriyseniz, Merkür’ün gerilediği günleri bundan böyle dikkatle izleyin..Merkür'ün gerilediği günleri not edin..Önlem almanın yollarını öğrenin.

Merkür yılda 3 kez geriler…3 kez şaka yapar!


Not. Merkür’ün horoskopunuzda ( Doğum Haritanızda ) 1 yıl boyunca hayatınızın hangi alanlarında gerilediğini öğrenmek için “1 yıllık Horoskop analizi” seçeneklerinden birini alabilir yada “Su Karakuş’la Doğum Haritamı Öğreniyorum” Work-Shop’una katılabilirsiniz. Detaylar için
astroakademi@gmail.com